Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو.اس نیوز، ماهاتیر محمد، نخست‌وزیر سابق مالزی، روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای گفت محی‌الدین یاسین، نخست وزیر منتخب مالزی، رأی اعتماد نمایندگان را خواهد آورد.

محمد از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۳ (۱۳۵۹ تا ۱۳۸۱) در مالزی نخست وزیر بود. او در سال ۲۰۱۸ مجدد به نخست وزیری منصوب شد، اما آخرین دوره نخست وزیری او با استعفایش در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر سابق مالزی در مصاحبه‌ای با یک روزنامه‌ مالزی گفت پس از جدا شدن برخی از متحدانش و پیوستن به محی‌الدین، او دیگر رأی اکثریت را در پارلمان نخواهد داشت و افزود: «ما در گذشته ۱۱۴ رای موافق داشتیم، اما حالا کم شده، این یعنی پیروز نخواهیم بود و این به این دلیل است که محی‌الدین بیشتر آن‌ها را به خود جذب کرده است.»

ماهاتیر باید برای کسب سمت نخست‌وزیری رای دست‌کم ۱۱۲ نفر را در پارلمان بدست آورد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم

مارک روته، نخست وزیر مستعفی هلند روز جمعه به ترکیه سفر کرد و با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و قرارداد‌هایی را امضا کرد.

پس از پایان گفتگوها، ️ اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد. با این حال، آنچه از تصاویر بر می‌آید به نظر می‌رسد اردوغان فراموش کرده است که دست دهد.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، روته به امید جلب حمایت ترکیه برای تصدی پست ارشد در ناتو، از ترکیه دیدن کرده است.
شبکه تلویزیونی ملی هلند و خبرگزاری سی‌ان‌ان پیشتر گزارش دادند که «مارک روته» نخست‌وزیر هلند، پس از فروپاشی دولتش بر سر سیاست مهاجرت، اعلام کرد که از رهبری حزب حاکم این کشور کناره‌گیری کرده و سیاست را ترک خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ۲۶ آوریل با نخست وزیر هلند در استانبول ملاقاتی انجام داده بود

ترکیه به سایر اعضای پیمان آتلانتیک شمالی ناتو اطلاع داد که از نامزدی مارک روته در پست منشی عمومی جدید این سازمان حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس