Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:46:53 GMT

۴۴۹ واحد صنفی متخلف در قم اخطار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۹۲۴

۴۴۹ واحد صنفی متخلف در قم اخطار گرفتند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: طرح نظارت بر اصناف به منظور برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه و با هدف ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با محوریت پلیس امنیت عمومی در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با تأکید بر استمرار این گونه طرح‌ها و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سریعاً از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع رسانی تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی نماینده اتاق اصناف از واحد صنفی سطح استان بازدید و در این راستا تعداد ۴۴۹ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی اخطار و تعداد ۶۰ واحد صنفی در این خصوص پلمب شدند.

سرهنگ کاویانی همچنین عنوان کرد: در راستای اجرای طرح جمع آوری لباس‌های نامتعارف و ضد فرهنگی و مقابله با مدگرای و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بیگانه در نوع پوشش مردم، پلیس امنیت عمومی قم با تشکیل اکیپ‌هایی از مأموران مجرب اقدام به سرکشی از ۲۰۱ صنوف، مراکز خرید و مغازه‌های عرضه پوشاک کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: ۶ مورد اخطار پلمب و ۴ مورد پلمب واحد‌های متخلف از نتایج دیگر این طرح بوده است.

کاویانی با اشاره به حساسیت بالا در مجموعه پلیس و دستگاه قضائی و برخورد قاطعانه و قانونمند پلیس با عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف تصریح کرد: طرح نظارت بر فروشندگان پوشاک در سطح استان مستمر و ادامه دار خواهد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از ارائه آموزش به برخی از شهروندان که از روی نا آگاهی اقدام به انتخاب چنین لباس‌هایی می‌کنند، خبر داد و از عموم مردم خواست، در صورت مشاهده فروش و عرضه هرگونه لباس نامتعارف در فروشگاه‌ها مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدصنفی متخلف پلیس امنیت عمومی نظارت بر اماکن عمومی رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون