Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در پی شکست 3-0 تاتنهام مقابل لایپزیش و ناتوانی برای جبران شکست 1-0 در دیدار رفت، ژوزه مورینیو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
به گزارش آریا، سرمربی تاتنهام که با کوله باری از مصدومان تیمش را به زمین فرستاده بود، پس از بازی مصاحبه‌ای با BT Sport داشت که در ادامه آن را می‌خوانید:
قبول شکست
ببینید، درست است که دیروز خوشبین بودم؛ باید همیشه چنین دیدی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دید مثبتی نداشته باشید، بهتر است اصلا سراغ بازی نیایید. بله، همه ما باور داشتیم ولی می‌دانستیم در این لحظه کارمان خیلی سخت است. آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند. گلزنی در این مقطع برای ما دشوار است. آن‌ها از نخستین اشتباهات ما به گل رسیدند و بعد کار خیلی سخت شد. قوای جسمانی‌شان باورکردنی نبود؛ مدافعان‌شان در نبردها برنده می‌شدند و بازی را متوقف کردند. آن‌ها در حملات خیلی سریع هستند و هر لحظه می‌توانستند به ما ضربه بزنند. لایپزیش لایق صعود به دور بعد بود.  

رضایت از بازیکنان
اگر انتقادی از برخی بازیکنانم داشته باشم، این را خصوصی بیان می‌کنم. آن‌ها تلاش کردند توان خود را به کار بگیرند. ما اشتباه کردیم؛‌ اشتباهاتی که پس از مسابقات پیشین به تحلیل آن‌ها پرداختیم. هرگز به خاطر مقداری سختی، بازیکنان را سرزنش نمی‌کنم. سر و کله زدن با بازیکنانی که نمی‌توانند پتانسیل خود را نشان بدهند برای من دشوار است، نه بازیکنانی که نهایت توان‌شان را به کار گرفته‌اند. حامی شاگردانم هستم. نیازی نیست کسی را سرزنش کنیم. در هر بازی مصدومیتی برای ما رخ می‌دهد. این اتفاق به صورت بی وقفه در فصل جاری برای ما تکرار شده است. به نیمکت امشب‌مان نگاه کنید؛ شرایط خیلی سخت بود و من نمی‌توانم بازیکنان را سرزنش کنم.  

پروژه بازسازی در تابستان؟
فکر نمی‌کنم این تابستان بازسازی عظیمی داشته باشیم، مگر این که در مسابقات یورو اتفاقی بیافتد. (موسی) سیسوکو، (هری) کین و سون (هیونگ مین به تمرینات تیم) برگشته‌اند و این بسیار حائز اهمیت است. می‌توانم بگویم با بازگشت همین بازیکنان مصدوم، در فصل بعد پیشرفت خواهیم کرد. در سایر پست‌ها هم همین طور ولی فعلا قصد ندارم در این رابطه با شما صحبت کنم.

تاپ فور
اگر همین ترکیب امروز را در اختیار داشته باشیم، کارمان خیلی سخت است. حالا مسابقاتی در پیش داریم و باید بجنگیم. بازیکنان برای کنار آمدن با محدودیت‌هایی که با آن‌ها مواجه هستیم باید خیلی قوی باشند. هیچ یک از بازیکنان مصدوم ما قبلا از بازی روز یکشنبه بر نمی‌گردند.  



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام لایپزیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد

ممکن است تیمو ورنر مقابل آرسنال آخرین بازی خود برای تاتنهام را انجام داده باشد.

طرفداری | تیمو ورنر، مهاجم 28 ساله تاتنهام که به صورت قرضی در این تیم بازی می کند، پنج بازی پایانی فصل را از دست داد.

با اعلام آنژ پوستکوعلو در کنفرانس خبری پیش از تقابل با چلسی، تیمو ورنر که مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و به همین علت ادامه فصل جاری را از دست می دهد. تاتنهام در پنج بازی پایانی فصل به مصاف چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد می رود. آنژ پوستکوعلو در مورد مصدومیت ورنر گفت:

دو هفته و نیم از فصل باقی مانده و در نتیجه او ادامه فصل را از دست می دهد.

تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش راهی تاتنهام شد و اسپرز بند خرید 16 میلیون یورویی او را در اختیار دارد. حال تاتنهام باید در مورد آینده تیمو ورنر و فعال سازی یا عدم فعال سازی بند خرید او تصمیم بگیرد. تیمو ورنر در نیم فصل حضور خود در تاتنهام در 14 بازی، 2 گل و 3 پاس گل ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!