Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و خودپردازها در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، بانک سرمایه در روزهای پایانی سال اسکناس نو توزیع نمی کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سرمایه، با توجه به شرایط فعلی و با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در تجمعات ایجاد شده برای دریافت اسکناس نو و همچنین خطر گسترش بیماری از طریق رد و بدل شدن اسکناس بین افراد خانواده، دوستان و آشنایان، توزیع اسکناس نو در روزهای پایانی سال در شعب و خرانه بانک سرمایه صورت نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ ۵۰ میلیون ریال (با سقف هر تراکنش ۳۰ میلیون ریال)، و سقف برداشت نقدی درون بانکی را نیز از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش داده است. همچنین این بانک در اقدامی دیگر، آن دسته از کارت‌های نقدی که انتهای اسفند ۱۳۹۸ منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعب، تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید را به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک سرمایه میلیون ریال بانک سرمایه اسکناس نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز