Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:22:29 GMT

لاریجانی در پیامی درگذشت نماینده ادوار را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۲۰۶

لاریجانی در پیامی درگذشت نماینده ادوار را تسلیت گفت

رئیس مجلس طی پیامی درگذشت محمد‌‌علوی‌تبار نماینده ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس خبرگان را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت سید محمد‌‌علوی‌تبار (کیاوش) نماینده ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس خبرگان قانون اساسی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم‌

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت آقای‌سید محمد‌‌علوی‌تبار (کیاوش) نماینده  ادوار اول و دوم  مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس خبرگان قانون اساسی  موجب  تالم و تاثر گردید.
ایشان از چهره های پرتلاش سیاسی  و فعال در عرصه های  فرهنگی و اجتماعی  بودند که در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال ۶۰‌ به افتخار جانبازی نائل آمدند. 

این جانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف خوزستان ، دوستان ، خانواده معزز و بازماندگان آن مرحوم ،برای ایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و علودرجات  و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.

علی لاریجانی 

رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس