Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایالت‌های نیویورک و کارولینای شمالی برای مقابله با شیوع کرونا تدابیر ویژه‌ تازه‌ای وضع کردند چراکه آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز هزار نفر گذشت.

 تارنمای هیل، مقام‌های نیویورک برای ایجاد یک منطقه ویژه مقابله با کرونا گارد ملی را به شهری در شمال این ایالت اعزام کردند.
شهر کوچک «نیو روچل» در شمال شهر نیویورک کانون اصلی شیوع کرونا در ایالت نیویورک است که محدودیت‌های ویژه‌ای در آنجا اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد که یک «منطقه مهار» در اطراف نیو روچل ایجاد شده و گارد ملی در ارسال مواد غذایی و نظافت منطقه نقش خواهد داشت.
نیویورک اعلام کرده که ۱۷۳ مورد ابتلا به کرونا در این ایالت شناسایی شده است که ۱۰۸ نفر آنها در نیو روچل هستند.
در همین حال، «روی کوپر» فرماندار دموکرات کارولینای شمالی در پی شیوع کرونا در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد.
مقام‌های بهداشتی گفته‌اند که تاکنون هفت نفر در این ایالت به کرونا مبتلا شده‌اند.
کوپر در کنفرانسی خبری اظهار داشت که هدف از اعلام وضعیت اضطراری «افزایش انعطاف‌پذیری برای پاسخ دادن به وضعیت انتشار کرونا و جلوگیری از گسترش آن و اختصاص بودجه لازم برای مقابله با این ویروس است».
مقام‌های آمریکا گفته‌اند که تاکنون دستکم ۳۲ نفر در سراسر این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و حدود یک هزار نفر نیز مبتلا شده‌اند./ایرنا

 

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا