Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین 3 کاندیدا انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین با 15 دقیقه تاخیر، از ساعت 10.15 امروز چهارشنبه آغاز شد.

* قبل از شروع مجمع تمامی اعضا تب سنجی شدند.

* تعدادی از اعضای مجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا غیبت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در ابتدای مجمع کلیپی از سیامند رحمان قهرمان جهان پخش شد. این قهرمان پارالمپیک و جهان به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

* در ابتدای مجمع 3 کاندیدا انصراف دادند. سیدمحمدشروین اسبقیان، کرم‌الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد نامزد بودند. در نهایت انتخابات انتخابات امروز بین اسبقیان و علیمرادی برگزار شد.

* محمود خسروی وفا هم در مجمع گفت: ما نگران حضور در پارالمپیک هستیم. به همین دلیل خدمت وزیر رفتم و خواهش کردم انتخابات برگزار شود. البته آن زمان شیوع ویروس به این حد نبود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جانبازان و معلولین کاندیدا انتخابات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی