Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، با وجود خطر ویروس کرونا همچنان به دست دادن ادامه می‌دهد و پیش‌بینی‌می‌کند که دونالد ترامپ نیز همین رویه را پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: همانطور که رییس‌جمهور گفته، در سطح کاری ما اگر کسی بخواهد با شما دست بدهد، با او دست می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی افزود: من پیش‌بینی‌می‌کنم که رییس جمهور هم همین کار را بکند. من همچنان این کار را خواهم کرد.

او اما بر شستن مکرر دست‌ها تاکید کرد و توضیح داد که یک صابون ساده هم به اندازه لوسیون‌های تخصصی در جلوگیری از ابتلا به کروناویروس موثر خواهد بود.

پنس گفت: همه کارشناسان به من می‌گویند در حالی که مردم به دنبال خرید لوسیون‌های ضدعفونی کننده گوناگون هستند، شستن دست‌ها با آب گرم به مدت ۲۰ ثانیه به اندازه هر لوسیونی موثر است.

پنس هم‌اکنون مسئول هماهنگی اقدامات دولت آمریکا برای مبارزه با کروناویروس است که در حال حاضر بیش از ۹۰۰ آمریکایی را مبتلا کرده و جان ۲۹ تن را گرفته است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پیشتر و پس از انتشار گزارش‌هایی از اینکه یک عضو کنگره که با یک فرد مبتلا در ارتباط بوده، ترامپ را در سفری خارجی همراهی کرده، به خبرنگاران گفته بود که در وضعیت سلامتی خوبی به سر می‌برد اما مشکلی با چک شدن در زمینه ابتلا به این بیماری ندارد.

او در این باره اظهار کرد، برای انجام این تست "دلیلی نمی‌بیند" اما اگر چنین توصیه‌ای به او شود، مشکلی با این کار نخواهد داشت.

ترامپ در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم مساله خاصی باشد. انجامش خواهم داد (اما) دلیلی برای این کار نمی‌بینم. حال من کاملا خوب است اما به نظرم آزمایش دادن مساله خاصی نیست و این کار را خواهم کرد.

ترامپ همچنین گفت که پزشک کاخ سفید به او گفته که نیازی به آزمایش دادن ندارد، اگر چه با دو قانونگذار در ارتباط بوده که به دلیل ارتباط با یک فرد مبتلا خود را قرنطینه کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایک پنس دونالد ترامپ کروناویروس رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند