Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی با فرمانداران 13 شهرستان استان هرمزگان، آخرین وضعیت اقدامات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان‌های هرمزگان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در این گفتگوهای تلفنی بر ضرورت تداوم اقدامات و آمادگی ها برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان تاکید کرد و دستور داد: فرمانداران پشتیبانی دقیق و به موقع از مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان ها را با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اعمال شدیدترین کنترل و مراقبت ها در مبادی ورودی شهرستان ها را بسیار مهم دانست و افزود: باید غربالگری لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در مبادی ورودی صورت گیرد.   استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان ارائه نمی‌شود، تصریح کرد: این سیاست مهم در راستای سیاست های دولت برای حفظ سلامتی مردم و سیاست اتخاذ شده در استان مورد توجه فرمانداران باشد و همچنین باید از نصب چادر در تمامی پارک ها و بوستان ها، جلوگیری به عمل آید.   همتی خودداری از ترددهای غیرضروری و رعایت نکات بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا مورد تاکید قرار داد و گفت: فرمانداران با جدیت در راستای آموزش عمومی مردم و فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا در همه شهرستان‌های استان گام بردارند.   وی خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن اماکن عمومی در سطح همه شهرستان‌های استان نیز به طور منظم انجام و توسعه یابد.   رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تاکید کرد: فرمانداران با اعزام اکیپ های کنترل و بازدارنده از سفرهای غیرضروری، نسبت به ترددهای درون شهری و روستایی کنترل شدیدتری داشته باشند.   همتی با قدردانی از تلاش ها، تعامل و همکاری همه عوامل در مدیریت این بیماری به خصوص هلال احمر و نیروی انتظامی، تصریح کرد: دستگاه های انتظامی در کنار فرمانداران در پشتیبانی از سیاست‌های دولت گام بردارند و دهیاران نیز نسبت به مراقبت‌های لازم در ورودی و خروجی روستاها و رعایت نکات بهداشتی و همچنین آموزش به مردم در روستاها اقدام کنند.   وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده به مردم در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان های استان بیماری کرونا برای پیشگیری شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: طبق هماهنگی با دستگاه‌های قضایی، شناسایی و برخورد جدی با عاملین موثر در آتش سوزی‌های عمدی جنگل‌ها و مراتع استان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه هماهنگی پیشگیری از حریق با تاکید بر نقش دهیاران در برنامه پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی اظهار کرد: با توجه به پوشش گیاهی و جنگلی مناسب استان، حریق تهدید جدی برای از بین رفتن مراتع و جنگل‌های استان است.

وی با بیان اینکه روستاها بیشترین درگیری را با مسئله حریق دارند، افزود: ۳۷۸ دهیاری استان باید ضمن اقدامات پیشگیرانه، آمادگی لازم در اطفای حریق‌های احتمالی را داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه جهت پیشگیری و اطفای آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع جلسات هماهنگی با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با محوریت دهیاری‌ها برگزار شود، ادامه داد: آموزش روستاییان و سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی برای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

هژیری با تاکید بر شناسایی نقاط مستعد حریق در استان تاکید کرد: اطلاع رسانی و هشدار به روستاییان در زمینه پیشگیری و کنترل آتش‌سوزی در شبکه‌های مجازی و فضاهای تبلیغات روستایی انجام شود و آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و سایر اقلام مورد نیاز در بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مناطق جنگی در پیشگیری از حریق مدنظر قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از خاموش شدن قطعی آتش‌های به جا مانده اطمینان حاصل کنند، گفت: طبق هماهنگی با دستگاه‌های قضائی، شناسایی و برخورد جدی با عاملین مؤثر در آتش سوزی‌های عمدی و انسان ساخت در مراتع و جنگل‌ها صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر ارزیابی وضعیت حریق استان ایلام در سال‌های گذشته گفت: پیش‌بینی راه‌های دسترسی در مناطق صعب‌العبور و اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع در اطفای حریق در مواقع بحرانی به نیروهای مردمی و سازمان‌ها جهت کنترل و اطفای حریق کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 751176

دیگر خبرها

  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه