Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاتمی گفت: در کارگاه تولید پوشاک بیمارستانی مرکز درمان و کاهش آسیب معتادان شهرستان کبودرآهنگ، روازنه ۱۰۰۰ دست لباس بیمارستانی تولید می‌شود.

«حجت‌اله حاتمی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: خط تلفن «۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی» هر روز از ساعت هشت صبح الی ۲۰ شب آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوه‌های کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه ۱۴۸۰ روشهای مقابله با استرس و اضطراب را به خوبی آموزش،دیده اند گفت: هم اکنون استرس کرونا، وسواس در رعایت بهداشت، خود بیمار انگاری و شایعه پیرامون کرونا همپای خود ویروس، سلامت برخی از شهروندان را تهدید می‌کند که بهزیستی نیز با ارائه خدمات مشاوره‌ای قصد دارد سهم بیشتری در شکست دادن سریعتر کرونا داشته باشد.

 

حاتمی اشاره‌ای به ضرر و زیان تعطیلی مهدکودک‌ها، در پی شیوع ویروس کرونا داشت و گفت: از آنجا که مهد‌های کودک این مجموعه اکثرا استیجاری بوده و موظف به پرداخت حقوق پرسنل هستند با تعطیلی‌‌های حاصل از کرونا تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان ابراز کرد: قرار است تسهیلاتی به مهدهای کودک تعلق گیرد، زیرا در غیر این صورت به سمت ورشکستگی می‌روند.

 

وی ابراز کرد: در مرکز درمان و کاهش آسیب معتادان شهرستان کبودرآهنگ، کارگاه تولید پوشاک بیمارستانی بیش از پیش فعال شده است، این کارگاه از تیر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز نموده است که این روز‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، ظرفیت تولید خود را افزایش داده است.

 

حاتمی ادامه داد: در این کارگاه 8 تن از معتادان بهبود یافته به صورت 12 ساعته مشغول به کار هستند که روزانه 1000 دست لباس بیمارستان تولید می‌شود، گفتنی است این مرکز توانسته بخشی از پوشاک بیمارستانی استان همدان و البرز را تأمین کند.

 

وی ابراز کرد: این کارگاه سومین کارگاه تولیدی بعد از تولید جوراب، لباس زیر و سفال است که در این مرکز راه اندازی می‌شود و درآمد حاصل از این تولیدات به حساب خود مددجویان و خانواده‌های آنان واریز می‌شود. 

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید پوشاک بیمارستانی پوشاک بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید