Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بویری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهارداشت: همزمان با گسترش و اپیدمی ویروس کرونا در کشور به منظور حفظ سلامت مردم و برابر مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان هندیجان، از عصر روز سه شنبه طرح کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی شهر هندیجان توسط نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه انجام و جهت دقت و نظارت مستمر بر ورودی‌های این شهرستان اقدامات لازم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت کاری مدیریت شهرستان استان و شهرستان است، ادامه داد: رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی و استانی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا حائز اهمیت و ضروری است.

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان تصریح کرد: برهمین اساس از همه شهروندان هندیجانی درخواست می‌شود ضمن جدی گرفتن و رعایت توصیه‌های بهداشتی و لزوم ماندن در منزل و سفرنکردن در این بازه زمانی خاص و بحرانی، از خارج شدن از خانه  و حضور در محل‌های شلوغ و پرتردد جدا خودداری کنند.

بویری خاطرنشان کرد: باوجود اینکه مردم کشور هرساله برای تفریح و یا بازدید اقوام به سفر می‌رفتند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز اقامتی و گردشگری در استان خوزستان و شهرستان هندیجان تعطیل شده است.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان هندیجان، تصمیم به اعمال محدودیت‌های سفر در طول هفته جاری و آینده گرفته‌ است، گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از گسترش و شیوع بیشتر ویروس کرونا یا کووید ۱۹ است.

بویری یادآور شد: این محدودیت‌ها شامل ورود خودروها به شهرستان هندیجان، اقامت در اقامتگاه‌ها و مهمانسراهای گوناگون و ارائه خدمات گردشگری و رفاهی به مسافران و همچنین اعمال ممنوعیت تردد در مبادی ورودی این شهرستان می‌شود.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاههای اجرایی این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان شکل گرفته، گفت: تداوم این روند مستلزم همکاری و رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی از سوی مردم است.

وی همچنین در بخش دیگری این گفت‌وگو با اشاره به تعطیلی بازار هندیجان در پی گزارش مثبت از ابتلای ۲ مورد از شهروندان به ویروس کرونا، گفت: در همین راستا تردد همه لنج‌های تجاری و همچنین خودروهای حمل کالای ملوانی در این از هفته گذشته ممنوع شد.

رئیس شورای اداری شهرستان هندیجان یادآور شد: از هفته گذشته نیز فعالیت بازار کالای خانگی و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز در سطح شهرستان تردد خودروهایی که کالای ملوانی حمل می‌کنند همچنان ممنوع است و درصورتی که انبارها و مغازه‌هایی بدون اطلاع فرمانداری با این خودروها همکاری داشته باشند، مطابق قانون باید در انتظار برخورد شدید باشند.

به گزارش ایرنا تاکنون ۱۱۰ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۲۵ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راهور شورای اداری قهوه کالای خانگی مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان هندیجان ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید