Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@12:26:43 GMT

شیوع کرونا در عشایر سمنان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۱۷۰۲

شیوع کرونا در عشایر سمنان گزارش نشده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مراد خادم افزود: نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به عشایر استان سمنان آموزش داده شده است.

وی ادامه داد: عشایر استان سمنان اکنون در مناطق قشلاقی واقع در مناطق جنوبی استان مستقر هستند و در زمان ییلاق به مناطق شمالی استان کوچ می‌کنند. زمان آغاز کوچ بهاره عشایر استان سمنان اردیبهشت ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم اضافه کرد: با توجه به اینکه کوچ بهاره عشایر استان سمنان اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، فعلا برنامه‌ای برای تعویق انداختن زمان آغاز کوچ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

مدیر کل امور عشایری استان سمنان گفت: شیوع ویروس کرونا در دام نیز گزارش نشده و دام استان نیز در وضعیت سالم قرار دارد.

عشایر استان سمنان متشکل از سه هزار و ۱۸۱ خانوار و بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت، شامل ۷۴ طایفه، ۱.۰۷ درصد از جمعیت عشایری کشور را شامل می‌شوند، این عشایر که هشت و ۲ دهم درصد جمعیت استان سمنان را تشکیل می‌دهند، بیش از یک میلیون و ۷۴ هزار رأس دام سبک و چهار هزار و ۷۰۰ رأس دام سنگین دارند و سالانه ۹ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز به ارزش بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تولید می‌کنند.

طبق آخرین آمار اعلامی، تا شامگاه سه شنبه ۲۰ اسفند ۲۲۴ نفر در استان سمنان به کرونا مبتلا شده‌اند.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که دوشنبه هفته جاری منتشر شد، استان سمنان در نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.

کد خبر 491645 برچسب‌ها استان سمنان عشایر كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان عشایر كرونا در ايران عشایر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش خبرآنلاین سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

به نقل از ایسنا ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901534

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • هجوم آفت «ملخ شکم بادمجانی» در سمنان
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن