Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عسگری معاون اقتصادی استاندار سمنان در جلسه کمیته پشتیبانی مبارزه با بیماری کرونا در سمنان گفت: واحد‌های تولیدی استان سمنان باید برای تامین اقلام بهداشتی استان باید تلاش کنند و انتقال تولیدات بهداشتی استان به استان‌های دیگر باید با اجازه استانداری و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای تامین اقلام بهداشتی برای نانوایی‌ها باید این اقلام در اختیار اتحادیه‌های نانوایی قرار گیرد تا در بین نانوایی‌ها توزیع شود.

عسگری تصریح کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز بانک‌ها باید در اختیار کمیسیون هماهنگی بانک‌ها قرار گیرد تا در بین بانک‌ها توزیع گردد.

معاون اقتصادی استانداری سمنان در راستای توزیع اقلام بهداشتی برای مردم اظهار داشت: اپلیکیشنی در حال تدوین است که موضوع توزیع خرد را از طریق خرید اینترنتی انجام می‌دهد که می‌تواند شکل مناسبی برای توزیع خرد اقلام بهداشتی باشد.

حسین رستم زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی سمنان در این جلسه گفت: مایع شست و شو برای تیم‌های کنترل جمعیت هلال احمر در ورودی شهر‌ها تاکنون تامین شده و از این پس نیز تامین می‌گردد.

او افزود: در زمینه تامین الکل برای واحد‌های تولیدی اقلام بهداشتی دچار مشکل هستیم که نیازمند تامین الکل این واحد‌ها هستیم.

رستم زاده تصریح کرد: توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی به صورت خرد روش مناسبی است که در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ویروس کرونا مقابله با کرونا تخلف صنفی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود