Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی محمد قنبری امسال روی آنتن می‌رود.

اخبار فرهنگ و هنر - این برنامه از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود و هر شب به مدت ۲ ساعت از ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

این ویژه برنامه از ۲۹ اسفندماه نیز از ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و تا ۹ صبح روز بعد ادامه دارد.

این برنامه همچون سال قبل «بهار جان» نام دارد و از تیتراژ سال قبل که محسن چاوشی برای این برنامه خوانده است استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته اجرای این ویژه برنامه بر عهده حمید گودرزی بود اما امسال او فقط مجری «پنج ستاره» خواهد بود و قرار است چهره دیگری اجرای برنامه را بر عهده داشته باشد.

همچنین این ویژه برنامه هر شب میزبان یک خواننده است و قرار است خواننده به همراه گروه ارکستر خود در برنامه اجرا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن چاوشی حمید گودرزی ویژه برنامه تحویل سال شبکه 5 سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس

چاغلار ارطغرل، بازیگر ترکیه‌ای که به خاطر بازی در نقش «کرم» در سریال «عشق تجملاتی» به شهرت رسیده است، به شیوه‌ای عجیب از معلمان و مدرسه ابتدایی خود انتقام گرفت که واکنش متفاوت کاربران ایرانی را به دنبال داشت.

چاغلار در این پست اینستاگرامی که تصویری از خود در مقابل ویرانه‌هاست گفت که مدرسه ابتدایی خود را که قبلاً در کودکی در آن تحصیل کرده بود، خریده و آن را به تلافی معلمانی که او را در دوران تحصیلش در کودکی مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، با خاک یکسان کرده است.

چاغلار گفت که هر وقت مدرسه را می‌دید، به یاد رنج‌های دوران دبستان می‌افتاد که معلمانش او را کتک می‌زدند. پس ساختمان مدرسه را خرید و تخریب کرد و گفت: معلمان همیشه من را می‌زدند.

چاغلار ارطغرل کد خبر 849184 برچسب‌ها ترکیه خبر مهم ایران و ترکیه مدرسه و مدارس ترکیه - رجب طیب اردوغان بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد