Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اگر امروز انتخابات را برگزار نمی کردیم، معلوم نبود این ویروس تا کی در کشورمان باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من در ابتدا درگذشت قهرمان خوبمان سیامند رحمان را تسلیت می گویم، ضایعه بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامند پهلوان بسیاری خوبی بود. امیدوارم ورزشکاران دیگر ما به سلامت باشند.

معاون حرفه و قهرمانی وزارت ورزش، عنوان کرد: از اعضای مجمع تشکر می کنم که با وجود ویروس کرونا آمدند. همان طور که قبلا گفتم ما ویروس بلاتکلیفی را خطرناک تر از کرونا می دانیم. از زحمات آقای صمیمی هم تشکر می کنم. حضور خسروی وفا هم باعث می شود فدراسیون بتواند از تجربیات او و همین طور صمیمی استفاده کند.

علی نژاد یادآور شد: فدراسیون جانبازان و معلولین بعد از انقلاب شکوفا شده و این خانواده کارش را خوب انجام داده است. پیشرفت متوقف نمی شود و می توان شرایط بهتری هم داشت به شرطی که همه در کنار باشیم. این همدلی برای وضعیت خوب در پارالمپیک کمک می کند.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: اگر امروز انتخابات را برگزار نمی کردیم، معلوم نبود این ویروس تا کی در کشورمان باقی می ماند به همین دلیل انتخابات تا شهریور و مهر به تعویق می افتاد به خاطر همین اصرار داشتیم انتخابات برگزار شود.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش ورزشی مهدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد