Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صدیقی‌زاده در نشست خبری با بیان اینکه تولید آب‌ژاول در ایام ۱۳ روزه پیک شیوع ویروس کرونا از ۲۰ تن به ۱۰۰ تن به صورت غلیظ شده در روز رسیده است، گفت: تاکنون ۱۳۰۰ تن آب‌ژاول غلیظ که معادل ۱۳ میلیون لیتر آب‌ژاول رقیق شده، تولید کرده‌ایم که این محصول تاکنون به ۷ استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه افزایش تولید این محصول تأثیری بر سایر تولیدات این شرکت ندارد، اظهار داشت: از این میزان تولیدات ۱۰ میلیون لیتر در استان خوزستان و باقی تولید در سایر استان‌ها توزیع شده درحالی‌که هیچ‌گونه محدودیتی برای تحویل محصول نداریم و هر مجموعه یا شخصی که نیاز به این محصول داشته باشد، قادر به تأمین و سفارش آن هستیم.

به گفته این مقام مسئول، یکی از چالش‌هایی که در حال حاضر وجود دارد، ناوگان حمل و نقل این محصول است چرا که به دلیل تقاضای بالا، ناوگان حمل و نقل مجموعه ما امکان پوشش صد درصدی حمل و نقل در کشور را ندارد بنابراین هر متقاضی باید خود اقدام به تأمین ناوگان حمل و نقل محصول سفارشی خود کند.

صدیقی‌زاده تصریح کرد: هیچ اولویتی برای تخصیص آب‌ژاول نداریم و تاکنون حدود ۲.۵ میلیون لیتر آب‌ژاول رقیق شده برای زندان‌ها فرستاده‌ایم و ۱۲ هزار تن نیز در روستاها توزیع شده که برخی از این توزیع‌ها رایگان بوده است البته این رایگان بودن به معنای هزینه صفر نیست بلکه هزینه محصول را شورای راهبردی که در ماهشهر تشکیل شده، تقبل می‌کند.

وی با بیان اینکه از ۱۳ میلیون آب‌ژاول تولیدی که در هر استان توزیع شده، حدود نصف آن را تهران استفاده کرده است، افزود: این محصول برای مصارف خانگی نیز قابل استفاده است که دستورالعمل استفاده خانگی آن همراه محصول به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

کد خبر 4875484 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شركت ملی پتروشيمی بانک مرکزی ایران قیمت نفت قیمت دلار گمرک ایران بورس سازمان بورس و اوراق بهادار اوپک وزارت صنعت معدن و تجارت طرح ملی مسکن ماسک طبی نظام بانکی بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو حمل و نقل آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز