Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اخیراً توافقنامه‌ای بین انجمن کشتیرانی و انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران در خصوص هزینه دیرکرد کانتینرهای ترانزیت خارجی امضا شده است.

به گزارش تین نیوز، در این توافقنامه آمده است: پیرامون هزینه دیرکرد کانتینرهای خارجی که به دلیل انسداد مرزهای بین‌المللی جاده‌ای حاصل از شیوع کرونا متوقف گردیده‌اند فی‌مابین انجمن کشتیرانی و انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران توافق حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای این توافق قرار است این موضوع به نمایندگان خطوط کشتیرانی ابلاغ شود که نسبت به کسب نظر موافق خطوط تحت نمایندگی جهت اعطای 15 روز معافیت اضافی Free time صرفاً برای آن دسته از آن کانتینرهایی که در متن بارنامه بنا به درخواست فرستنده و (بدون هیچ‌گونه تعهدی برای خطوط کشتی‌رانی صادرکننده) بارنامه مقصد آن‌ها کشور ترکمنستان و یا کشورهایی که دسترسی از طریق کشور موصوف ممکن است شامل ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان قید شده است، بر حسب اینکه صدور مدارک ترخیص از روز یکم اسفندماه سال 98 تا 28 اسفندماه صورت گرفته باشد، اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خطوط کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می‌یابد
  • توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا
  • وزیر صمت: خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می یابد
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل