Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:27:45 GMT

دفاتر اسناد رسمی یزد تا پایان سال‌ نوبتی باز است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۲۶۵۸

دفاتر اسناد رسمی یزد تا پایان سال‌ نوبتی باز است

در اطلاعیه آمده است: به اطلاع می‌رساند این دفاتر به صورت شیفتی فعالیت کنند و تعدادی از آنها فقط برای امور ضروری مردم با نظر کانون سردفتران باز خواهد بود.

همچنین  با توجه به بخشنامه رییس‌کل دادگستری ، جلسات رسیدگی و تحقیق محاکم و دادسراها نیز تا بعد از تعطیلات عید برگزار نمی‌شود.

دکتر محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تامین تخت های مورد نیاز مقرر شد، برخی بخش های بیمارستانی تعطیل و در اختیار بیماران کرونایی استان  قرار گیرد و  از مردم هم خواست با خارج نشدن از منزل ، چرخه انتقال بیماری را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان بهداشت می‌توان با خود مراقبتی مانع ابتلا به کرونا شد، اما اگر ویروس وارد بدن فردی شد هم نگران نباشد چرا که  قابل درمان است و می‌توان بدون هیچ استرسی بهبودی کامل یافت.

تاکنون ۸۷۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۲۸۸ نفر آنها پس از بهبودی، ترخیص شدند.

از ۴۳۷ بیمار مشکوک نمونه گیری شد که آزمایش ۱۲۷ نفر مثبت بود و ۱۶ نفر هم فوت کردند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه
  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم