Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای جرائم امنیت اخلاقی، مجرمانی که در ازای دریافت پول، تصاویر مستهجن را در بستر اینستاگرام منتشر می‌کردند، بازداشت کرد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجرمانی که در ازای دریافت پول، تصاویر مستهجن را در بستر اینستاگرام منتشر می‌کردند، با دستور دادسرای جرائم امنیت اخلاقی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب صاحبان این تصاویر شنیع، افراد ثروتمندی بودند که در یک فضای بسیار اشرافی و مرفه، اقدام به گرفتن عکسهای برهنه و مبتذل کرده بودند.

مجرمان با صفحات چندین ساله‏ و مبتذل خود، مشغول سودجویی، اشاعه‌ فحشا و اشرافی‌گری در سطح جامعه بودند.

پلیس امنیت اخلاقی پس از دریافت گزارشات مردمی درباره فعالیت مجرمانه این افراد خاطی و دستور دادسرای جرائم امنیت اخلاقی، نسبت به دستگیری آنها اقدام کرد.

شما می‌توانید گزارشات خود را در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی، از طریق شماره‌ 09054309484 با دادسرای جرائم امنیت اخلاقی در میان بگذارید.

بازداشت "سحر تبر" به دستور دادسرای ارشاد + عکسفیلم/پلمب رستوران ارائه کننده مشروب با گزارش مردمی به دادسرای ارشاد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فضای مجازی پلیس امنیت قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی پلیس امنیت قوه قضائیه فضای مجازی پلیس امنیت دادسرای ارشاد قوه قضائیه دادسرای جرائم امنیت اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه