Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضای مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک  به عنوان نماینده کمیته و محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز در این انتخابات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، ۶ نامزد به نام های سیدمحمدشروین اسبقیان، کرم‌الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو با یکدیگر رقابت کردند. پیش از انتخابات ۳ نامزد انصراف دادند. اسبقیان، علیمرادی، قدمی، کارگری و ماندگارفرد نامزد بودند و در نهایت انتخابات بین اسبقیان و علیمرادی برگزار شد.

کل افرادی که در مجمع رای دادند، ۳۵ نفر بودند و به دلیل رعایت شرایط بهداشتی هر کس سر جای خودش رای داد. در نهایت پس از رای‌گیری، محمدشروین اسبقیان با ۲۲ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین برای ۴ سال آتی انتخاب شد. علیمرادی ۱۳ رای آورد.

وزیر ورزش: المپیک به تعویق خواهد افتاد کد خبر 491662 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان ورزش معلولان کمیته ملی المپیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان ورزش معلولان کمیته ملی المپیک فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت با حضور در آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان که در سالن تمرینی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات در حال برگزاری است در جریان روند تمرینات آنها قرار گرفت.

در این بازدید اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور قدیمی برای جامعه ورزش کشور و به ویژه فدراسیون هاکی باعث افتخار و مباهات است، از زمان حضور وی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم. نگاه وزیر ورزش به تمام رشته‌های ورزشی نگاه یکسانی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی کرد و برای تیم ملی هاکی بانوان در قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

در این بازدید همچنین بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو افزود: اسبقیان از جنس ورزش هستند و سابقه درخشانی در ورزش کشور دارند.

قدیمی اظهار کرد: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی (جون کنت ول) و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی بانوان ایران ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

تیم هاکی سالنی بانوان ایران در حال حاضر جایگاه پنجم آسیا را دارد.

در این رقابت‌ها تیمی که بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است