Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:02:47 GMT

چرخه سلامت مردم لابلای چرخ خیاطی بانوان بردخون+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۲۷۶۲

چرخه سلامت مردم لابلای چرخ خیاطی بانوان بردخون+ تصاویر

بیش از 20 نفر از بانوان بردخونی با شوق و علاقه و با نام خدا کار را شروع کردند تا برای همشهریان خود ماسک تولید کنند و چه مشتاقانه و بدون خستگی، به امید روزهای روشن فعالیت داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، از روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، همه اقشار و گروه‌ها وارد کار شدند و دست‌ها را بالا زدند و با همه توان به کمک آمدند تا گوشه‌ای از کار را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بردخون نیز همراه با سراسر کشور اقشار مختلف مشارکت کردند و هرکدام وظیفه‌ای را بر عهده گرفتند، به گونه‌ای که صیادان، بسیجیان، کشاورزان، بازاریان، دانش آموزان، فرهنگیان، کارگران، مسؤولان و کارمندان هرکدام به کاری مشغول شدند.

همگام با این اقشار، بانوان بردخونی نیز ساکت ننشستند و یا علی گفتند و همچون همیشه وارد میدان شدند تا نقش خود را مانند دوران دفاع مقدس در برابر مردم به اثبات رسانند.

فراخوانی زده شد و کمتر از 12 ساعت هرکس در حد توان نیازهای کار از قبیل چرخ خیاطی، نخ، پارچه، میز و کش را فراهم کرد و صبح زود در حسینیه محبان اهلبیت(ع) بردخون جمع شدند تا به دوخت و تولید ماسک مشغول شوند.

بیش از 20 نفر از بانوان بردخونی با شوق و علاقه و با نام خدا کار را شروع کردند تا برای همشهریان خود ماسک تولید کنند و چه مشتاقانه و بدون خستگی، به امید روزهای روشن فعالیت داشتند.

رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان دیّر در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در بردخون اظهار داشت: دومین کارگاه دوخت و تولید ماسک شهرستان دیّر در بردخون راه‌اندازی شد که با 10 خیاط کار خود را آغاز کرده و انتظار است روزانه 500 ماسک تولید کند.

حسین درویشی افزود: مرکز فنی‌ وحرفه‌ای شهرستان دیر برای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرکتی جهادی با مشارکت تعدادی از بانوان کارگاه دوخت و تولید ماسک را راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه با نظارت شبکه بهداشت‌ و درمان فعالیت می‌کند، گفت: این ماسک‌ها پس از استرلیزه شدن با دستگاه اتوکلاو جهت توزیع رایگان بین مردم به شبکه بهداشت‌ و درمان تحویل داده می‌شود.

لازم به ذکر است مردم و خیرین کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از ادامه فعالیت این کارگاه در منطقه اختصاص می‌دهند.

در این بازدید، بخشدار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، مسؤول امور صنفی و برخی از خیرین و حامیان طرح نیز حضور داشتند.

گزارش: نامجو زحمتکش

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان دانش آموزان مشارکت ویروس کرونا تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است