Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:40:52 GMT

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در یزد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۲۸۱۶

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در یزد تمدید شد

رضا یادگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ثبت نام مرحله دوم طرح  از روز دوشنبه هفته جاری در استان آغاز شد که تا ساعت ۲۴ سه شنبه شب ادامه داشت که اکنون برای رفاه حال متقاضیان با توجه به تمهیدات اندیشیده شده زمان ثبت نام تمدید شد.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه tem.mrud.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ثبت‌نام  کنند و یا با ارسال کد ملی خود به سرشماره پیامک ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت‌نام اولیه کنند.

یادگاری اضافه کرد: متقاضیان باید پس از رفع مشکل کرونا، برای ثبت‌نام در سامانه اقدام ملی از طریق کد ملی و شماره تلفنی که از آن پیامک ارسال شده است، با ورود به سامانه، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. بنابراین لزومی به خروج از منزل و مراجعه به کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام وجود ندارد.

وی گفت: متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره‌ اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله از ثبت‌نام نیازی به جمع‌آوری مدارک و اسکن نیست و تنها لازم است مشخصات خود را وارد کنند.

 یادگاری افزود: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پایش افراد، بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و غیره انتخاب می شوند. 

وی تصریح کرد: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کردند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام  کنند.

 یادگاری یادآور شد: متقاضیانی که نسبت به احزار نشدن شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کردند، چنانچه حایز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

 این مسوول با بیان اینکه در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی از متقاضیان ثبت نام می شود.

متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از  اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و  به عبارتی فرم ‹‹ج›› آنها در استعلام از سامانه مربوطه باید سبز باشد.

شرط دیگر متأهل یا سرپرست خانوار بودن است. البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند و حداقل پنج سال افراد سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را نیز داشته باشند.

 سابقه سکونت در شهر جدید مورد تقاضا یا در شهر مادر حداقل پنج سال خواهد بود.

نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و غیره، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله دیگر شروط اعلام شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح ملی اقدام مسکن یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح ملی اقدام مسکن یزد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح ملی اقدام مسکن یزد اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل