Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از خرید 40 دستگاه کمک درمانی برای بیماران کرونای که نیاز اساسی مراکز درمانی طی این روزها است خبر داد.

عبدالله مهاجر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با کمک فعالان  بخش خصوصی و واحدهای صنفی و خیران استانی بحث تامین نیازمندی‌های درمانی استان را در دستور کار خویش قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه ۴۰ دستگاه ونتیلاتور که این روزها نیاز اساسی درمانی برای بیماران کرونایی است را در برنامه داریم، خاطر نشان کرد: ۱۵ دستگاه امروز وارد استان می‌شود و بنا داریم زمینه خرید این دستگاه در روزهای آینده را فراهم کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران اضافه کرد: برای خرید این دستگاه مشکل تامین منابع مالی نداریم به این دلیل که فعالان و خیران در این زمینه ورود بسیار مناسبی داشتند.

وی در ارتباط با تامین هزینه‌های مواد شوینده مراکز درمانی و حتی نیازهای عمومی است، گفت: روزی ۲۰ تن مواد ضد عفونی کننده توسط فعالان بخش خصوصی و خیران اتاق بازرگانی مازندران وارد استان می‌شود.

مهاجر در که در جلسه کاری حضور داشت، اعلام کرد: برای خرید این دستگاه رایزنی‌های جدی را انجام دادیم و برای خرید رایزنی‌های جدی را آغاز کردیم.

به گزارش فارس، دستگاه  ونتیلاتور در بین مردم به عنوان دستگاه نفس مصنوعی شهرت دارد که این روزها یکی از نیازهای اساسی استان است.

به گزارش فارس، برای مبارزه با کرونا نیاز به همت همه جانبه و جدی داریم ما کرونا را شکست می‌دهیم به شرطی که این بیماری را جدی بگیریم و از همه ظرفیت‌ها برای کمک به بیماران و جلوگیری از افزایش تعداد بیماران انجام دهیم.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا روز سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸، تست آزمایش ۸۸۶ بیمار به کرونا ویروس در مازندران قطعی مثبت شد.

همچنین تعداد ۱۱۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری است که بیش از ۴۵۳ نفر از بین بیماران مشکوک به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌های استان داریم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مازندران ساری اکسیژن ساز ونتیلاتور مهاجر اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی به دلیل کوتاهی در معرفی استان کرمان گفت: وظیفه وزارت میراث فرهنگی است که کرمان را معرفی کند و سوال اینجاست که کرمان با این همه ظرفیت‌های گردشگری چه جایگاهی دارد؟ 

سیدمهدی طبیب زاده ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کرمان و ظرفیت‌های آن متاسفانه آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر ناشناخته‌تر است، تصریح کرد: باید حلقه‌های گردشگری در استان کرمان شکل بگیرد و رسانه‌ها کرمان را با آنچه که هست، معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: به دنبال معرفی متفاوت و واقعی استان کرمان هستیم و کرمان را به عنوان مقصد گردشگری و سرمایه‌‍گذاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصاد گردشگری کرمان مستلزم ورود توریست داخلی و بین المللی است و جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار موثر خواهند بود.  

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره باید همه نهادها و سازمان‌ها همکاری کنند زیرا میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به تنهایی نمی‌تواند آن را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: صاحب نظران بگویند که تولید محتوای کرمان چگونه باشد تا گردشگران به استان جذب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج