Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقصود از نامه لاریجانی به رهبر انقلاب مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره خبری که به نقل از وی درباره ارسال نامه رئیس مجلس به رهبر انقلاب درباره وضعیت کشور و جلوگیری از تشدید شیوع کرونا منتشر شده بود، گفت: مقصود از این نامه، مصوبات شورای عالی امنیت ملی در موضوع مقابله با کرونا بود، اما بیان و انتقال مطلب به‌گونه‌ای دیگر صورت گرفت و به شکلی دیگر منعکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات پیگیری‌های لاریجانی درباره مدیریت بیماری کرونا افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی با سایر سران قوا، وزیر کشور، وزیر بهداشت و استانداران درباره لزوم هماهنگی‌های بیشتر برای جلوگیری از تشدید شیوع کرونا صحبت کرده‌ و در این باره پیگیری‌های مداوم روزانه داشته‌ است.

پزشکیان: رهبری فرمودند ریاست ستاد مقابله با کرونا باید با رئیس‌جمهور باشدانتقاد یک نماینده مجلس از انتخاب نشدن رئیس هلال احمر در شرایط مقابله با کرونالاریجانی خبر داد: تشکیل شورای پشتیبانی از تصمیمات ستاد کرونا به ریاست روحانی

نایب رئیس مجلس با اشاره به نقش رئیس مجلس در ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف برای هماهنگ‌سازی فرآیند مقابله با کرونا گفت: ایشان با تمام ظرفیت برای ارتقاء سطح هماهنگی و هم‌افزایی در حاکمیت برای مهار این ویروس به میدان آمده و بر اجرای مصوبات شورای عالی امنیت ملی تأکید دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند، گفت: دولت به کمک نیروهای امنیتی باید مانع سفرهای غیرضرور شوند، همچنین  از دولت درخواست کردیم تا از اختصاص بنزین مازاد برای نوروز جلوگیری کنند هرچند مجلس در گذشته این موضوع را تصویب کرده است.

به گزارش تسنیم، پیشتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با حضور در برنامه تلویزیونی گفت‌وگوی ویژه خبری عنوان کرده بود که " شنیدم- مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه لاریجانی، نوشته‌اند که باید ریاست محترم جمهور خود مسئولیت را برعهده بگیرند و عملیات مقابله با این بیماری را داشته باشند".  

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس علی اردشیر لاریجانی ویروس کرونا رئیس جمهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس ویروس کرونا رئیس جمهور مسعود پزشکیان نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس ویروس کرونا رئیس جمهور مصوبات شورای عالی امنیت ملی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ