Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد: به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن نیک سیرتان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند. تاریخ انتشار: 11:51 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۹۴۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  به مناسبت روز بزرگداشت شهدا به
این شرح است:
بسمه‌تعالی
سلام بر ارواح طیبه شهدا
۲۲ اسفندماه «روز بزرگداشت شهدا»، ملت ایران ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام، بر محضر خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار نمودند ادای احترام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن نیک سیرتان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند.

بیشتر بخوانید: برنامه های روز شهدا لغو شد

ایثار و شهادت ارزشی معنوی و انسانی است و تکریم و تعظیم شهدای معزز که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام نهادند، اقدامی بس ارزشمند است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور و غیور ایران به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانند. به فرموده مقام معظم رهبری: «امروز عزت و استقلال ملت ایران و پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور که مردم و مسئولان ما آن‌ها را به‌حق، مایه افتخار خود می‌دانند و بدان می‌بالند، به برکت جان‌فشانی‌های بهترین فرزندان این مرزوبوم در راه استقرار نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن به دست آمده است».
شهدای والامقام با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.
امید آنکه به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و هم‌رزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.
سید محمدعلی شهیدی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید بنیاد شهید شهید روز بزرگداشت شهدا شهدای معزز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد