Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:46:20 GMT

نوجوان ایلامی چهره برتر فرهنگی ،هنری کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۳۲۰۰

نوجوان ایلامی چهره برتر فرهنگی ،هنری کشور

مهرشاد سهیلی نوجوانی از دیار استان ایلام و از شهرستان دهلران با وجود سن کمش اما در انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی و به ویژه موضوع مهم آتش به اختیار که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، خوش درخشیده و به چهره ای ملی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛مهرشاد سهیلی با ۱۵ سال سن تا کنون افتخار حضور به محضر عالیقدر تعدادی از مراجع عظام را نصیب خود کرده و همچنین ۲ بار به عنوان نوجوان ترین آتش به اختیار کشور هم شناخته شده است و چندی پیش نیز کتاب زندگینامه این نوجوان موفق چاپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوجوان ساکن بخش موسیان از توابع  شهرستان دهلران تنها در میان طبقه روحانیت چهره ای شناخته شده نیست بلکه هنرمندان و بازیگران تئاتر تلوزیون و سینما هم با فعالیت های وی بیگانه نیستند و تعدادی از این هنرمندان با انتشار دیدگاه های خود در فضای مجازی ضمن استقبال از خدمات و فعالیت های سهیلی از وی حمایت کرده اند.

نگار عابری یکی از  هنرمندان تئاتر است که صفحه مجازی خود در مورد مهرشاد سهیلی سهیلی نوجوان ایلامی نوشته یکی از بازیگران کشور با صدور پیامی از نوجوانترین فعال فرهنگی کشور حمایت کرد و نوشت: از اینکه شاهد این هستم که نوجوانی از وطنم ایران با وجود سن کم موفق به کسب موفقیت های فرهنگی و هنری شده است و به این درجه از بلوغ در شخصیت رسیده  است که به هم نوعان خود کمک می کند، افتخار میکنم

امیدوارم عمری طولانی همراه با جسمی سالم و روحی که اینگونه پاک و الهی  پرورشش داده در پیش رو داشته باشد.

مهران رجبی هنرمند شناخته شده سینما و تلوزیون نیز در باره سهیلی چنین اظهار کرده است: وقتی قرار است که خجالت بکشی خداوند یک جوان ۱۵ ساله از یک منطقه دور افتاده کشور یعنی شهر موسیان در استان ایلام به نام مهرشاد سهیلی را به تو نشون می دهد که چقدر بزرگ است و تو خودت چقدر کوچک هستی

 خدایا چقدر جار زدم من که دوستم داری 

بیا مقابل مردم مرا خراب مکن.

سوا نکن که همه در همیم جان حسین 

همه غلام حسینیم انتخاب مکن

دیگر هنرمندی که در صفحه مجازی خود به مهرشاد سهیلی نوجوان استان ایلام اشاره کرده رضا رویگری بازیگر قدیمی سینما و تلوزیون است که چنین نگاشته: 

آتش به اختیار که می فرمایند به معنای کار فرهنگی تمیز باشد تا مبادا افرادی سودجو از این آتش به اختیار به نفع منافع خود استفاده کنند و آتش به اختیاری که رهبر انقلاب فرمودند به معنای لطمه زدن به کار فرهنگی نیست 

خرسندم که امروزه در کشورم نوجوانی پویا، مستعد، و توانا می بینم و برای سلامتی وی آرزوی موفقیت برای تمام مراحل زندگی ایشان می کنم 

همچین کتایون ریاحی و علی صادقی دیگر هنرمندان کشور از تلاش ها و فعالیت های نوجوانترین فعال فرهنگی کشور تقدیر کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش به اختیار نوجوان ایلامی فرهنگی هنری کشور آتش به اختیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی