Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:59:06 GMT

واکنش رئیس‌جمهور به دلتنگی دلاوری مجری تلویزیون +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۳۳۱۴

واکنش رئیس‌جمهور به دلتنگی دلاوری مجری تلویزیون +فیلم

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت به صحبت‌های محمد دلاوری مجری صدا و سیما واکنش نشان داد و گفت: «به شایعات این روز‌ها توجه نکنیم. این شایعات گا‌ها در فضای مجازی و گاهی به رسانه‌ها و روزنامه‌ها و حتی به صدا وسیمای ما منتقل می‌شود. من نمی‌دانم! باید به آن‌ها هم فیلتری ماسکی گذاشته شود تا شایعه نرود به آنجا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری دلش برای رئیس‌جمهور تنگ می‌شود و می‌گوید دو روز است فلانی را ندیده‌ام. البته این خوب است دلشان برای ما تنگ می‌شود، اما همه دارند تلاش می‌کنند. نگذاریم شایعات روح مقاومت مردم را دچار مشکل کند. از کرونا خطرناک‌تر، ترس است. وحشت است. اضطراب است.»

به گزارش تسنیم، محمد دلاوری مجری صدا و سیما در یک برنامه تلویزیونی انتقاداتی را پیرامون نحوه مدیریت رئیس جمهور در باره مقابله با کرونا مطرح کرده بود.

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

منبع: فردا

کلیدواژه: حسن روحانی محمد دلاوری مجری تلویزیون کرونا فیلم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا