Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:37:08 GMT

برگزاری محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۳۴۵۲

برگزاری محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش مجازی اُنس با قرآن برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خبرداد و گفت: این پویش با عنوان محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان برگزار می‌شود.

خلیل رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست و اظهار کرد: حدود 500 دانش‌آموز با نیاز ویژه در این محفل معنوی و برنامه آموزشی، فرهنگی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در 31 مدرسه مجازی برای دانش‌آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای دوره دوم در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره‌های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن وسال دانش‌آموزان دراین محافل مجازی در نظر گرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه‌های قرآن طراحی شده است، خاطرنشان کرد: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد و رویکرد آموزش و پرورش نیز همواره در این مسیر بوده است.

رنجبربا بیان اینکه در این برنامه سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن استفاده شود، گفت: یکی از دستاوردهای محافل انس با قرآن کریم تعمیق معارف الهی و آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با الگو قراردادن این کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرارمی‌گیرند، عنوان کرد: امید است با برگزاری این گونه برنامه‌ها در مدارس بتوانیم به اهداف قرآنی دست یابیم.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن آموزش دانش آموزان کردستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد