Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کانون بانک و موسسات خصوصی در نامه ای از نوبتی شدن انجام کار در شعب بانک های تعدادی از شهرهای پرخطر تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه ای به بانک‌های عضو این کانون درباره عبور توام با سلامت از بحران ویروس کرونا از نوبتی شدن انجام کار در شعب بانک های تعدادی از شهرهای پرخطر تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این نامه به شرح زیر است:
دل نگرانی مدیران محترم در حفظ سلامت کارکنان و اضطراب های موجود در بین کارکنان فداکار دلیل دیگری گردیده تا انجام کار در شعب بانک های تعدادی از شهرهای پر خطر به صورت نوبتی ادامه داشته باشد.
از جمله تعدادی از شعب در هر روز با 50درصد از کارکنان خود ارائه خدمت می دهند و در روز بعد با 50درصد بعدی انجام وظیفه می نمایند.
قطعأ مدیران محترم دستورات لازم برای دور کاری بانوانی که دوران بارآوری فرزند را می گذرانند و یا دارای فرزندانی کمتر از ده ساله می باشند. تاکنون صادره فرموده اند.
به گزارش ایبِنا، از این رو امید است در این دوران استثنایی و بحرانی تدابیر و مساعدت های مدیران محترم بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو در مسئولیت اداره بانک‌ها در پاسخگویی به مراجعین از یکسو و نیز پایداری در حفظ سلامت کارکنان موجد ارزش‌هایی گردد که در آینده نزدیک زبانزد جهانیان باشد.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فعالان قرآنی فراجا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۵۵۰ نفر از کارکنانِ فراجا، که در طرحِ حفظِ قرآنِ کریم برگزیده شده اند، به سفرِ عتباتِ عالیات می‌روند.

همچنین یک ماه مرخصی تشویقی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

به گفتۀ فرماندۀ یگانهایِ ویژۀ پاسدارانِ فراجا، فرماندهانی که در رُشدِ فرهنگِ قرآنیِ کارکنان، تاثیرگذار بودند نیز، تشویق می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تکریم فعالان قرآنی فراجا