Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ "آیت اله عبادی" با اشاره به پیامدهای منفی ناشی از عوامل استرس زا بر سیستم دفاعی بدن افراد در مقابله با اپیدمی ها، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا یا کوئید ۱۹ در کشور، ارائه خدمات پیشگیری، پزشکی و درمانی مناسب و اطمینان بخشی لازم به جامعه در زمینه پیشگیری در دوره شیوع و گسترش این بیماری، مهمترین عامل در آرامش بخشی جامعه و رفع استرس ناشی از این بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از تشکیل تیم مداخله روانشناختی در بحران بیماری کرونا در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) خبر داد و ارائه خدمات مشاوره و اطلاعات معتبر و علمی در خصوص بیماری کرونا، راه های پیشگیری و درمان و چگونگی خودمراقبتی افراد در برابر این بیماری را از اهداف تشکیل این تیم و ارائه خدمات به کارکنان درمانی، بیماران و همراهان آنها ذکر کرد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) همچنین به ارائه خدمات مشاوره تلفنی و پایش سلامت مراجعان سرپایی و بیماران ترخیص شده این مرکز درمانی اشاره و این اقدام را گامی در راستای تحقق شعار سازمان جهانی بهداشت مبنی بر خودمراقبتی با آموزش و آگاهی بخشی بیماران عنوان کرد.

به گزارش سایت پلیس، عبادی عنوان کرد: واحد آموزش بیمارستان ضمن ارائه مشاوره و آموزش های لازم به بیمار در خصوص بیماری، علل و عوامل زمینه ساز و نحوه مصرف دارو و پیگیری های درمانی در زمان مراجعه و دوران بستری در بیمارستان، یک هفته تا ۱۰ روز بعد از مراجعه بیماران نیز  طی تماس تلفنی وضعیت سلامت و بهبودی آنها را در منزل تحت پایش قرار داده و آموزش ها و مشاوره های لازم را در راستای خودمراقبتی به بیماران ارائه می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود