Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر« مجتبی دیده‌دار»روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتاق‌های این مرکز مجهز به تخت شده است و بیماران بهبود یافته نسبی از کووید ۱۹ می‌توانند دوران نقاهت خود را در این مرکز سپری کنند.
وی ادامه داد: کارشناسان و مراقبان سلامت دوران پس از بهبودی بیماران مستقر در اردوگاه امام خمینی(ره) را کنترل می‌کنند و این مرکز هر روز ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: تمام بخش‌های بیمارستان امام خمینی(ره)  زادگاه امام راحل به جز بخش‌های زایشگاه، اطفال و زنان به بستری و درمان بیماران مشکوک به کرونا و مبتلایان قطعی به این بیماری اختصاص پیدا کرده است.
دیده‌دار تاکید کرد: شهروندان با پرهیز از نگرانی درباره کرونا فقط توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از ابتلا به این  بیماری در امان باشند.
وی، بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا را پیشگیری بیان کرد و افزود: شکست کامل بیماری کرونا با همکاری مردم و ماندن در منزل تحقق پیدا می کند و خانواده ها فقط برای کارهای ضروری و خرید مواد غذایی از منزل خارج شوند.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: تاکنون ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در خمین بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند.

کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با علائمی نظیر تب بالا، سرفه،تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی زمستان سرماخوردگی علوم پزشکی مواد غذایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت