Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:26:56 GMT

تولید پهپادی که از اسلحه شلیک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۰۲۹

تولید پهپادی که از اسلحه شلیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این سیستم جدید شلیک پهپاد که سیستم هوایی بدون سرنشین نارنجک انداز نام گذاری شده، در یکی از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی ارتش آمریکا ابداع شده است.

پهپادی که برای پرتاب با این نارنجک انداز طراحی شده به شکل یک کپسول کوچک است که در زمان پرتاب به هوا از نارنجک انداز ابتدا تا ارتفاع از قبل معین شده اوج می‌گیرد و سپس بال‌های آن از طرفین باز می‌شود و به سمت مقصد حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک باتری کوچک انرژی مورد نیاز این پهپاد را تأمین می‌کند و یک پره در عقب به عنوان موتور پیشران آن عمل می‌کند. پهپاد یادشده مجهز به دوربین برای تصویربرداری ویدئویی زنده است و دو کیلومتر برد دارد.

حداکثر ارتفاع پهپاد مذکور ۶۱۰ متر و شارژ باتری آن بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه است. هنوز مشخص نیست نمونه اولیه این پهپاد چه زمانی تولید می‌شود.

کد خبر 4875542

منبع: مهر

کلیدواژه: پهپاد ارتش آمریکا کارخانه اسلحه سازی فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی ایالات متحده آمریکا گوگل تولید شرکت هواوی اینترنت موبایل فناوری فضایی ناسا امنیت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان گفت: چشم‌انداز شهرستان کاشان باید به‌روزرسانی و تدوین شود و نخبگان و صاحب‌نظران برای به‌روزرسانی سند چشم‌اندازی ورود پیدا کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در مصلی بقیه الاعظم کاشان، با بیان اینکه منطقه کاشان و شهر کاشان شایسته خدمت است، اظهار داشت: انسجام فرهنگی و اجتماعی لازمه هر پیشرفت و رشد است.

وی افزود: امروز با قدمت و اصالت موجود در منطقه کاشان تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انسجام فرهنگی و اجتماعی را ایجاد کنیم و طبیعتا رشد و پیشرفت در حوزه اقتصادی و سیاسی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه از مسائل خرد نخواهیم گذشت، ابراز داشت: ابن مسائل نیز در کنار مسائل کلان برای ما اهمیت دارد و آنچه بیش از مهم بوده وفاق و همدلی مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم است و این خدمت‌رسانی در کنار همدیگر محقق می‌شود.

وی گفت: به اتفاق مسئولان به خدمت مردم در روستاها و شهرها می‌رسیم و قطعا مسیر ایجاد شده برای رشد و پیشرفت منطقه را ادامه می‌دهیم؛ چشم‌انداز شهرستان کاشان باید به‌روزرسانی و تدوین شود و نخبگان و صاحب‌نظران برای به‌روزرسانی سند چشم‌اندازی ورود پیدا کنند.

تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان

محمدی فشارکی تصریح کرد: لازم است با صاحب‌نظران، علما و اندیشمندان جلسه‌ای گرفته شود و امید است با عزم و اراده قوی برخی از مسائل که به امیدآفرینی می‌انجامد، صورت پذیرد در حالی که یک سال دیگر به پایان دولت باقی مانده است و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته شود.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو
  • نمایان شدن نارنجک‌های عمل نکرده دوران جنگ تحمیلی در ایلام
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد