Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: با صرف هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان مخزن آب قدیمی دوربرگردان بزرگراه شهید اقارب‌پرست مورد استفاده قرار گرفت و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی به عمل آمد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری برای تأمین آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز تعدادی در نقاط مختلف شهر اقدام به احداث منابع آب برای ذخیره و توزیع آن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در منطقه ۱۳ پیش‌بینی احداث یک منبع آب شش هزار مترمکعبی در پارک نسترن و در زمینی به وسعت حدود ۶۰۰ مترمربع انجام و برای احداث آن دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن یک مخزن آب بلااستفاده در دوربرگردان بزرگراه شهید اقارب‌پرست، با استفاده از یک مشاور بررسی‌های لازم بر روی این مخزن به لحاظ کد ارتفاعی، آب‌بندی و عملکرد آن انجام و آزمایش‌های لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نتایج بررسی‌ها نشان داد که می‌توان از مخزن آب دوربرگردان بزرگراه شهید اقارب‌پرست استفاده کرد با صرف هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان، لوله‌کشی لازم انجام و این مخزن قدیمی مورد استفاده قرار گرفت و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی شد.

شرفا با بیان اینکه حجم مخزن آب دوربرگردان بزرگراه شهید اقارب‌پرست ۵۷۰ مترمکعب است و می‌تواند مقدار زیادی آب را جمع کرده و با یک شبکه آبیاری وارد شبکه آبی منطقه ۱۳ کند، خاطرنشان کرد: این مخزن از دو هفته قبل مورد استفاده قرار گرفته و توانسته پاسخگوی نیاز آبی فضای سبز منطقه باشد.

وی با قدردانی از همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز با منطقه ۱۳ برای استفاده از منبع آب دوربرگردان بزرگراه شهید اقارب‌پرست، گفت: بهره‌برداری از این مخزن در کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت بلااستفاده موجود منطقه بسیار تأثیر گذار بود.

کد خبر 414030

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 13 اصفهان مدیر منطقه 13 شهرداری ذخیره آب شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهروند مدیریت شهری آبیاری فضای سبز اصفهان شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه ۱۳ مخزن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی