Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: برگزاری هر نوع اردو توسط مدارس دولتی و غیردولتی در ایام تعطیلی مدارس ممنوع است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ثقفی با اشاره به اینکه  تمام فعالیت‌های مدارس تعطیل است به معنای اینکه اردوهای خارج از مدرسه و برگزاری اردوهای نوروزی و سایر فعالیت‌های آموزشی به صورت کامل تعطیل است ، گفت: برگزاری هر نوع اردو توسط مدارس غیردولتی هم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اولیا خواهش می‌کنیم در کنار بخشنامه‌های ما خودشان این  مسئله را مدنظر قرار بدهند و به هیچ عنوان فرزندانشان را برای اردوهای درسی از طریق مدرسه و هر جای  دیگری نفرستند.

ثقفی  مطرح کرد: سلامت فرزندان ما بسیار مهمتر است، خانواده‌ها به هیچ عنوان از کلاس‌هایی که در این دوران برگزار می‌شود استفاده نکنند و دانش آموزان را در منزل نگه دارند.

احتمال طولانی شدن سال تحصیلی در صورت ادامه تعطیلی مدارسهزینه مدارس غیر دولتی کم نشده؛ والدین اقساط شهریه را پرداخت کنندفرصت دوباره برای ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسعود ثقفی مدارس غیر دولتی مدارس دولتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود ثقفی مدارس غیر دولتی مدارس دولتی مسعود ثقفی مدارس غیر دولتی مدارس دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه،  بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی  از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند. 

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!