Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:58:46 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در کیش ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۲۶۴

آمار مبتلایان به کرونا در کیش ۲ برابر شد

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: جزیره کیش با ۱۲مورد قطعی بیمار مبتلا به کرونا در انتظار جواب آزمایش شش نمونه دیگر  به سر می‌برد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، محمدرضا رضانیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی مدت شیوع ویروس کرونا، سی و پنج بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان کیش بستری شدند که از این تعداد 21 نفر با حال عمومی خوب مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: از این تعداد 15نفر کیس منفی کرونا بودند و آزمایش شش نفر دیگر مثبت اعلام شده بود.

اولین قربانی کرونا ویروس در کیشسازمان هواپیمایی کشوری دستور محدودیت پروازهای کیش را صادر کرد2 نفر در کیش به کرونا ویروس مبتلا شدند

وی تصریح کرد: با اعلام نتایج آزمایشاتی که قبلا گرفته شده بود مشخص شد که شش مورد دیگر نیز مبتلا به کرونا می‌باشند و با این تفاسیر، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در کیش از ابتدای اپیدمی به 12 نفر رسید.

رضانیا تاکید کرد: از این 12 نفر، شش نفر با حال عمومی خوب مرخص شدند، پنج نفر بستری هستند و متاسفانه یک نفر فوت کرد.

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: هشت نفر دیگر نیز در بیمارستان با بیماری حاد تنفسی بستری و تحت مراقبت هستند که تست دو نفر از این بیماران منفی اعلام شده است و جواب آزمایش بقیه هنوز مشخص نشده است.

‌رضانیا ضمن تاکید بر عدم حضور مردم در مجامع عمومی و قرنطینه خانگی، گفت: رعایت ضوابط بهداشتی مانند: ماندن در خانه، شست‌وشوی مکرر دست و ضدعفونی کردن سطوح همچنان بسیار لازم می‌باشد.

وی با اشاره به تردد مواردی که در دوره کمون بیماری به سر می‌بردند و ناقل این ویروس هستند، ادامه داد: در صورت عدم توجه به منع تردد و در خانه ماندن، کنترل بیماری ممکن نیست و مدت زمان دوره بیماری، طولانی‌تر و تعداد مبتلایان بیشتر می‌شود‌.

سخنگوی شورای سلامت کیش با تاکید مجدد بر عدم تردد و مسافرت تصریح کرد: جزیره کیش در نوروز امسال پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با رعایت توصیه‌های بهداشت فردی و قرنطینه خانگی، بیماری کنترل و ویروس خاموش شود.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان