Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار تقی مهری گفت: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح شرط سنی در معافیت کفالت تنها فرزند ذکور پدر و یا تنها نوه ذکور پدربزرگ از 70 به 75 سالگی تمام تغییر کرده است .

وی ادامه داد: ضوابط و مقررات جدید معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ از اول فروردین سال 99 اجرایی می شود، بنابراین مشمولانی که از ابتدای سال 1399 از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) درخواست خود را ثبت کنند، برابر ضوابط جدید یعنی سن 75 سالگی تمام پدر یا پدر بزرگ به درخواست آنان رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: به درخواست های معافیت مشمولان واجد شرایطی که تا پایان سال 98 از طریق دفاتر مذکور ثبت شده اند، برابر مقررات قبلی یعنی معافیت کفالت پدر بیش از 70 سال رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه در معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ به علت بیماری شرط سنی وجود ندارد، افزود: در مواردی که پدر یا پدر بزرگ به علت بیماری نیازمند به مراقبت است، بدون در نظر گرفتن شرط سنی فرد نیازمند به مراقبت، مشمول می تواند درخواست خود را از طریق دفاتر پلیس +10 ثبت و در صورت تایید شورای پزشکی وظیفه عمومی از خدمت وظیفه عمومی معاف شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد شرایط کلی معافیت کفالت گفت: تنها فرزند ذکور بالای 18 سال پدر و یا تنها نوه ذکور بالای 18 سال پدر بزرگ در صورت نداشتن غیبت اولیه می توانند از این معافیت بهره مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مشمولان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و یا از طریق سامانه تلفن گویای سازمان به شماره 096480 ، کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ ازآخرین قوانین و مقررات مطلع شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 سردار تقی مهری قانون کفالت رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزایش سن معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ افزایش سن معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ دفاتر پلیس +10

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قانون کفالت رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا دفاتر پلیس 10 وظیفه عمومی افزایش سن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و سوسیداد قرار بود شنبه برگزار شود ولی با درخواست رئال به جمعه تغییر یافت. دلیل این درخواست در پیش بودن بازی حساس رئال برابر بایرن است که سه شنبه در مونیخ برگزار خواهد شد. رئال به این ترتیب فرصت بیشتری برای ریکاوری خواهد داشت.

در سوسیداد ولی این تغییر برنامه گویا بازخورد خوبی نداشت. ایمانول گفت: «تغییر برنامه برای حضور قدرتمندتر نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان از نظر ما مشکلی نیست ولی امیدوارم لالیگا با درخواست تیم های دیگر نیز موافق کند و این تغییر برنامه فقط برای یک تیم خاص مثل رئال نباشد.»

سوسیداد برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد. ایمانول در پاسخ به این سوال که از پیروزی رئال برابر بارسا و نزدیک‌تر شدن این تیم به قهرمانی خوشحال شده یا خیر، گفت: «صادقانه بگویم که کمترین نگرانی من در مورد نتیجه ال کلاسیکو بود. شاید بگویید رئال برد و حالا با جدیت کمتری برابر ما قرار می گیرد چون تقریبا قهرمانی اش مسجل شده اما این طرز فکر اشتباه است. رئال با هر ترکیب و در هر شرایطی یک تیم بسیار قدرتمند است و ژن مبارزه طلبی آنها کشنده است. ما بدون توجه به وضعیت فعلی رئال انتظار داریم برابر رقیبی دشوار و سخت قرار بگیریم.»

دیگر خبرها

  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود