Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر «سیامک ریماز» اظهار کرد: ورود خیرین استان گیلان به  چرخه تامین تجهیزات پزشکی، درمانی و حفاظت فردی برای این بیمارستان کار بزرگی انجام شده است.

وی افزود: این تعداد دستگاه کمک تنفسی با دو نوع سی پپ CPAP و بای پپ BIPAP توسط مجمع خیرین سلامت گیلان اهدا شد که از این تعداد ۱۶ دستگاه توسط خانواده دکتر «نوید» از دستیاران رشته جراحی عمومی بیمارستان رازی رشت" به بیمارستان تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان رازی رشت در ادامه با اشاره به سایر اقدمات خیرین برای کمک به این بیمارستان گفت : قرار است یک دستگاه کاردیوگرافی فردا چهارشنبه ۲۱ اسفند به این بیمارستان اهدا شود، اهدا دستگاه فلومتر اکسیژن و آمبولانس بیمار یاب از دیگر کمک‌هایی است که خیران به این بیمارستان کرده‌اند و در روزهای آینده تحویل می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در گیلان در ۲۰ روز گذشته نهار پرسنل درمانی و کادر پرستاری بیمارستان رازی  توسط خیرین تقبل شده که این مهم موجب افزایش روحیه پرسنل و تیم درمانی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز با اشاره به نوعدوستی و همیاری خیرین در روزهای مقابله با ویروس کرونا در این استان بیان کرد: خیرین با همکاری و همیاری خود در این ایام به خوبی نقش آفرینی کردند.

دکتر «محمدرضا نقی پور» با بیان اینکه کمک خیرین به بیمارستان رازی رشت قابل تحسین است، اظهار کرد: این خیرین از تهیه غذا گرفته تا اهدای دستگاه های پزشکی مورد نیاز، به این بیمارستان کمک کردند که جای قدردانی دارد.

کد خبر 491760 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران بیمارستان رازی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شب گذشته پیکر خون‌آلود جوانی حدود ۳۷ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، اما معاینات اولیه پزشکان نشان داد که جوان مذکور علائم حیاتی ندارد و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

کادر درمانی بلافاصله ماجرا را به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع دادند و لحظاتی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان جنایت مسلحانه قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری که احتمال می‌داد انتقال‌دهندگان مجروح به مرکز درمانی نقشی در وقوع حادثه داشته باشند، بی‌درنگ دستور بازداشت افراد مظنون را تلفنی صادر کرد و سپس برای انجام تحقیقات میدانی عازم بیمارستان شد.

دقایقی بعد، با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب در مرکز درمانی، مشخص شد ضارب برادر مقتول و جوان ۳۱ ساله‌ای است که مجروح را به مرکز درمانی رسانده بود و قبل از آنکه در جریان مرگ برادر بزرگ‌ترش قرار گیرد، با دستور تلفنی مقام قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم‌آباد بازداشت شده بود.

طولی نکشید که با کشف ده‌ها میلیارد چک خون‌آلود در جیب مقتول، بررسی‌های تخصصی آغاز و سلاح ضارب نیز کشف شد.

در همین حال شب گذشته قاضی دکتر صفری با تایید دستگیری ضارب مسلح در مرکز درمانی گفت: بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228982 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت