Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد شهردار حمیدیا ضمن اعلام خبر لغو برنامه‌ها و جشن‌های نوروزی شهرداری حمیدیا و از همکاری نکردن شرکت توزیع برق در اصلاح و ساماندهی بلوار شهید دشتی با وجود پرداخت حق‌السهم توسط شهرداری در موعد مقرر گلایه کرد.

 «امیر شاکری» با اشاره به لغو برنامه‌های مفرح و شاد این شهرداری در نوروز ۹۹ به دلیل پیشگیری از شیوع کروناویروس، اظهار کرد: با وجود این که اجرای جشنواره نوروزی حمیدیا در بوستان ناجی به مدت شش روز در ایام نوروز ۹۹ شامل برنامه‌هایی شاد از جمله طنز، گروه موسیقی، نمایش خیابانی و کودک و مسابقه همراه با جایزه در نظر گرفته شده بود، به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و کنترل آن، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اقدامات پیشگیرانه این شهرداری در زمینه کرونا نیز تصریح کرد: شهرداری حمیدیا تاکنون اقداماتی از جمله نصب بنرهای مرتبط با این موضوع در سطح شهر و انتشار محتوای مرتبط با علائم و روش‌های پیشگیری از بیماری کرونا در فضای مجازی به منظور آموزش همگانی افراد، برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور کارشناس مرکز بهداشت را انجام داده است.

شهردار حمیدیا اضافه کرد: با وجود کمبود مواد ضدعفونی با تلاش مسئولان شهرداری نسبت به تهیه مواد اقدام و نسبت به ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر از جمله وسایل بازی و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، مبلمان شهری و مساجد با همکاری هیئت امناء و پایگاه بسیج اقدام کرده است و این برنامه‌ها تا زمان مقابله کامل با این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

شاکری در رابطه با اقدامات این شهرداری برای نوروز ۹۹ هم خاطرنشان کرد: تاکنون اقداماتی از جمله خاکبرداری و ساماندهی باغچه‌ها، کوددهی و اصلاح خاک، شکل‌دهی درختچه‌ها، هرس فرم درختان بلوار شهید دشتی را انجام داده اما متاسفانه در مورد اصلاح و ساماندهی بلوار شهید دشتی اداره برق نسبت به تعویض تیرهای روشنایی با وجود پرداخت حق‌السهم توسط شهرداری در موعد مقرر، اقدام لازم به عمل نیاورده و طرح رنگ آمیزی سنگ جدول، کاشت گل و درختچه جدید به واسطه عملیات کابل‌کشی اداره برق فعلاً متوقف شده است که امیدوار هستیم پس از نصب تیرهای روشنایی اقدام لازم به عمل بیاید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری حمیدیا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و توسعه بهداشت فردی و اجتماعی در حدود ۲۰۰۰ بسته مایع صابون ضدعفونی توسط شهرداری حمیدیا در نقاط مختلف این شهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس يزد نوروز شهر حميديا شهرداری حمیدیا توسط شهرداری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی