Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:16:54 GMT

شلوغ ترین مرکز خرید شهرستان زاهدان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۴۵۰

شلوغ ترین مرکز خرید شهرستان زاهدان تعطیل شد

مدیر ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بازار تاریخی زاهدان که شلوغ ترین مرکز خرید شهرستان زاهدان است و به نام چهار راه رسولی معروف است امروز تعطیل شد.

«عباسعلی ارجمندی» با بیان اینکه چهارراه رسولی زاهدان از امروز تعطیل شد به خبرنگار شبستان گفت: بازار تاریخی زاهدان که شلوغ ترین مرکز خرید شهرستان زاهدان است و به نام چهار راه رسولی معروف است از  امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعطیلی این بازار معروف به منظور رعایت نکات بهداشتی و کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

 

ارجمندی یادآور شد: شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی از صاحبان پاساژهای چهار راه رسولی یک ماه از کرایه خود را بخشیده اند.

 

وی افزود: قبولی داریم با این تعطیلی ضربه بزرگی به کاسبان و مغازادان چهار راه رسولی وارد می کند اما سلامتی مردم خط قرمز ما است و باید در این امر همگان مشارکت کنند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شلوغ ترین ویروس کرونا چهار راه رسولی تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت به دنیای صدا
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است