Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@21:31:26 GMT

مقتدی صدر خطاب به ترامپ: از خودت خجالت نمی‌کشی؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۴۸۶

مقتدی صدر خطاب به ترامپ: از خودت خجالت نمی‌کشی؟

رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری به سخنان ترامپ در خصوص مبارزه با کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی توییتری، به سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص مبارزه با کرونا واکنش نشان داد و به شدت از آن انتقاد کرد.

مقتدی صدر در پیام توییتری خود نوشت: «این سخنان ترامپ مرا شوکه کرد: ما کاری بزرگ علیه ویروس کرونا به انجام رساندیم و اوضاع در صورتی که ما مداخله نمی‌کردیم، بدتر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ای ترامپ، تو و امثال تو متهم به انتشار این بیماری هستید؛ خصوصا آنکه بیشتر افرادی که از آن رنج می‌برند، مخالفان آمریکا هستند.»

وی در ادامه پیام توییتری خود نوشت: ترامپ، روز گذشته مدعی شدی آمریکا امپراطوری‌های بزرگی را سرنگون و تروریسم را سرکوب کرده است و امروز تو در حال مبارزه ویروسی هستی که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. آیا از خودت خجالت نمی‌کشی؟‌ای ترامپ، تو جهان را وارد جنگ، اشغالگری، فقر و درگیری کردی و امروز مدعی هستی که فردی درمانگر هستی. این بیماری جز به دلیل سیاست‌های احمقانه تو (در جهان) منتشر نشده است.

مقتدی صدر در پایان تصریح کرد:‌ای ترامپ، هر درمانی که از سوی تو و هم پیمانانت صادر شود، ما به آن رضایت نخواهیم داد و آن را نخواهیم خواست. تو تنها دشمن خدا نیستی، بلکه دشمن ملت‌ها و صلح هستی.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقتدی صدر دونالد ترامپ رئیس جمهور مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

کد خبر 6097764

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا