Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر «محمد نوذری» با اشاره به برخی اظهار نظرها درخصوص تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: ریاست ستاد استانی مبارزه با کرونا بر عهده استاندار و دبیری آن با دانشگاه علوم پزشکی استان است و تصمیمات این ستاد بنا به اقتضائات و شرایط استان و پس از بحث و بررسی کارشناسانه باید به تصویب اعضا برسد تا ضمانت اجرایی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار همراهی اصحاب رسانه در اجرایی کردن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان شد و گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا بصورت متناظر در ذیل ستاد ملی مبارزه با کرونا شکل گرفته است که تصمیمات با توجه به شرایط داخلی استان و در چارچوب دستورالعمل‌های بالادستی اتخاذ می‌شود.

نوذری با اشاره به این که یکی از مصوبات مهم ستاد دوری از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های عضو بوده است، اضافه کرد: هر تصمیمی در بحث بیماری کرونا برای اجرا باید مصوبه ستاد استانی داشته باشد و دستگاه‌های ذی‌ربط دقت داشته باشند که تصمیمات اتخاذ شده در بحث کرونا نباید با ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای عالی امنیت ملی در تضاد باشد.

وی در ادامه به وحدت رویه و همدلی اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور تمامی اعضا از جمله شورای سلامت، فرهنگ، کارگروه زیستی، پدافند غیرعامل، شورای تامین استان و ... برگزار می‌شود و تصمیمات نیز با در نظر گرفتن اسناد بالادستی ستاد ملی مبارزه با کرونا تابع نظر تخصصی دستگاه‌های مرتبط استانی چون دانشگاه علوم پزشکی استان و تایید نهایی استاندار برای ابلاغ و اجراست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه خواستار نقش بی‌بدیل رسانه ها در ایجاد هم افزایی در مبارزه با کرونا شد و گفت: در اینجا لازم است از دلسوزی و دغدغه رسانه ها تشکر داشته باشم.

وی در پایان کار ارزشمند و قابل تحسین کنشگران فضای مجازی و اصحاب رسانه استان در پاسخ مثبت به درخواست استاندار ایلام مبنی بر تشکیل کمپین درخانه‌بمانییم را یک اقدام مهم و کلیدی در پاکسازی ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: امیدواریم این پویش بصورت فراگیر همه استان را دربرگیرد و با در خانه ماندن مردم زنجیره و حلقه اتصال کرونا درهم شکسته شود و شاهد نابودی این ویروس مزاحم باشیم.

کد خبر 491761 برچسب‌ها بهداشت عمومی كرونا در ايران استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهداشت عمومی كرونا در ايران استان ایلام ستاد استانی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»