Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:02:01 GMT

معابر گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۶۰۳

معابر گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا ضدعفونی شد

تعدادی از نیروی‌های بسیج اقشار گنبدکاووس با استفاده از  ۴۰ دستگاه تراکتور، چند دستگاه خودروی آتش نشانی، سم پاش‌ و مخازن کوله‌ای اقدام به ضدعفونی کردن تمام معابر شهری بویژه در محلات طرح شهید شوشتری شامل "اسلام آباد، گدم آباد، مدرسی، چای بویین، سیدآباد و بدلجه" کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت که جمعی از نیروی‌ها و جهادگران بسیج عضو پایگاه‌های بسیج مناطق شهری و روستایی، شهرداری، آتش نشانی، مرکز بهداشت، بخشداری و فرمانداری این شهرستان در اجرای این طرح مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور افزود: علاوه بر گندزدایی معابر شهری، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی مناطق روستایی گنبدکاووس با همکاری و همراهی بسیج، خانه‌های بهداشت، دهیاران و شوراهای روستایی در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی همچنین گفت که امروز هر یک از تراکتورها به طور میانگین ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح معابر شهری و محلات هدف پیش بینی شده پخش کردند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در حاشیه اجرای این طرح از تشکیل قرارگاه مردمی ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان خبر داد و گفت: با تجمیع کمک‌های مردمی و دولتی، اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای در سطح مناطق شهری (گنبدکاووس و اینچه برون) و نیز مناطق روستایی انجام می شود.

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه، بهترین راهکار برای مقابله با این کرونا است که همه شهروندان باید برای مهار این بیماری، دستورالعمل های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

طبق اعلام روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۷۹ نفر رسید.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: تاکنون از مجموع ۶۲۰ نمونه آزمایش ارسالی به تهران، پاسخ ۳۵۴ نمونه دریافت شده که بر اساس آن علت مرگ ۳۱ تن ابتلا به بیماری کرونا تشخیص داده شد.

وی بیان کرد: از زمان شیوع این بیماری تاکنون ۲ هزار و ۲۷۲ نفر با ظن ابتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان بستری شدند که به جز ۳۱ فوتی، ۸۷۸ همچنان بستری و تحت درمان بوده و بقیه مرخص شدند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا محلول پاشی گلستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا محلول پاشی گلستان گنبدکاووس ویروس کرونا محلول پاشی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه بجستان روز یکشنبه در گردهمایی گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها در بجستان نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: همه برنامه ریزی های مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در این زمینه باید در مرحله نخست با نگاه به توانمندی ها و پتانسیلهای مناطق روستایی باشد.

حجت الاسلام دهقانی افزود: مناطق روستایی از ظرفیتهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف تولیدی و کشاورزی متکی بر مشارکت مردمی برخوردارند و با حمایت از این بخش می توان بستر جهش تولید را فراهم و پتانسیلهای بالقوه تولیدی روستاها را با برنامه ریزی صحیح به فعلیت تبدیل کرد.

امام جمعه بجستان گفت: شوراهای اسلامی روستاها نقش بسیار مهمی در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این مناطق دارند و باید با تعامل با سایر دستگاههای اجرایی و مسوولان ذیربط برای عمران این مناطق و جهش تولید برنامه ریزی جامع داشته باشند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: شوراهای اسلامی وابسته به هیچ جناح و حزبی نیستند، بلکه از توده مردم هستند و باید با همکاری سایر ادارات و سازمانها به مردم مناطق شهری و روستایی خدمت کنند.

فرماندار بجستان هم در این جلسه گفت: شوراهای اسلامی شهری و روستایی این شهرستان در ارایه خدمات به مردم پیشگام هستند و اتحاد و انسجام بین شوراها موجب خدمات اثر بخش و هدفمند به مردم و سرعت بخشی در رفع مشکلات جامعه می شود.

حسن حیدری ادامه داد: مشکلی در شهرستان نبوده که در بین اعضای شورا مطرح شود و آنان در ارایه خدمت به مردم جلوتر از سایر مسوولان شهرستان بجستان نباشند و این از نقاط قوت شوراهای اسلامی بجستان است.

نهم اردیبهشت به عنوان روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام