Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:07:02 GMT

فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان۲۲بهمن خواف

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۶۱۰

فرار بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان۲۲بهمن خواف


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی افکار اظهار کرد: این بیمار مدعی شد که چندی قبل از قم به خراسان رضوی آمده و به بیمارستانی در مشهد، خراسان رضوی مراجعه کرده و علائم کرونا را داشته و برای مداوا به شهرستان خواف آمده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در بیمارستان از فرد مذکور آزمایش می‌گیرند و پس از نمونه‌گیری، او را بستری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افکار عنوان کرد: برادر این بیمار که خودش نیز در بیمارستان بستری بود و به دلیل نتیجه منفی آزمایش‌هایش مرخص شده بود، مجدد به بیمارستان می‌آید و گویا آنها با سروصدا و آسیب زدن به بخش از بیمارستان متواری می‌شوند.

وی در خصوص اقدام کادر بیمارستان برای جلوگیری از خروج این افراد از بیمارستان گفت: متاسفانه در بخش مربوط به بیماران کرونا را می‌شکنند و با ایجاد وحشت در بین کادر درمانی، خارج می‌شوند و سایر کارکنان نیز به دلیل این‌که بیمار مشکوک به کرونا بوده از نزدیک شدن به او پرهیز می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف افزود: پس از این رخداد، موضوع بلافاصله به نیروهای انتظامی گزارش و تلاش آنها برای یافتن بیمار آغاز شد.

افکار بیان کرد: برپایه رصدهای صورت گرفته وی به منزلش نرفته و از حوزه شهرستان خواف خارج شده است. اگر چه شب گذشته نیز نتیجه آزمایش‌های ابتلای بیمار متواری از سوی مرکز استان منفی اعلام شد و وی بیهوده اقدام به چنین کاری کرد و امروز با روند عادی از بیمارستان مرخص می‌شد.

وی گفت: بیماران مشکوک در هر شهرستان در همان محل سکونت پذیرش می‌شوند و آزمایش‌های همه شهرستان‌ها به مشهد ارسال می‌شود و مرکز استان نظرنهایی را می‌دهد.

افکار مطرح کرد: برای پیشگیری از تکرار چنین اتفاقی، نیروی انتظامی از امروز با شبکه بهداشت و درمان همکاری می‌کند و چند مامور انتظامی در بیمارستان مستقر می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف اعلام کرد: تاکنون (صبح چهارشنبه) بیماری با نتیجه مثبت به کرونا در خواف نداریم اما با این حال از مردم می‌خواهیم با حفظ آرامش، اصول بهداشت فردی و در خانه ماندن را رعایت کنند.

افکار گفت: این اتفاق ناشی از توهم و ترس بیمار از کرونا بوده و به مردم پیشنهاد می‌شود چنانچه علائم مشکوک به کرونا داشتند، نترسند و به بیمارستان مراجعه کنند تا تست گرفته شود و به فرض مثبت بودن تست، می‌توانند در منزل قرنطینه و درمان شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران تل زینبیه فاطمه رهبر حسن قزوینی محمدرضا راه چمنی اشرف غنی علی افکار بیمار مشکوک فرار کروناویروس کرونایی کروناویروس کرونا در ایران تل زینبیه فاطمه رهبر حسن قزوینی محمدرضا راه چمنی اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد