Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "علی اکبر جاویدان" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس از اول تا بیستم اسفند، ۲۰۰ تن مواد شوینده و ضدعفونی احتکاری کشف شد.

وی همچنین با اشاره به کشف هفت هزار و ۲۰۹ قلم انواع مواد بهداشتی احتکار شده، افزود: در مدت زمان یاد شده ۷۶۸ هزار و ۱۳۰ عدد دستکش و پنج هزار و ۴۳۶ عدد انواع ماسک نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان همچنین با اشاره به کشف چهار هزار و ۲۵۵ لیتر الکل، خاطرنشان کرد: کشف پنج هزار و ۷۸۰ عدد پد الکلی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ژل‌های ضدعفونی نیز اشاره کرد و گفت: در ۲۰ روز گذشته ۴۴ هزار و ۶۷۷ عدد از این نوع ژل‌ها توسط همکاران ما کشف شده است.

وی تصریح کرد: ارزش محموله‌های احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۳۵ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال می‌رسد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به دستگیری ۲۳ محتکر و معرفی آنها به دستگاه قضایی گفت: مجازات سختی در انتظار آنها خواهد بود چرا که پلیس و دستگاه قضایی عزمشان را برای برخورد قاطعانه و بدون گذشت با این افراد که بدترین مجرمان هستند، جزم کرده اند.

تاکنون در استان کرمانشاه ۵۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا که ۶ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل دستگاه قضایی فرمانده انتظامی استان ماسک ماموران پلیس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین