Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:27:33 GMT

برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی، غیر حضوری شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۵۰۲۵

برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی، غیر حضوری شد

روابط عمومی آستان قدس رضوی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ویژه برنامه‎‌های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روابط عمومی آستان قدس رضوی در اطلاعیه‌ای نحوه برگزاری مراسم تحویل سال 99 را در حرم مطهر رضوی اعلام کرد:

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی

با اعتذار از محضر مبارک امام رئوف حضرت رضا علیه آلاف التحیه والثناء؛

همراه با سلام و درود و آرزوی صحت و سلامت برای همه مردم شریف ایران اسلامی و ارادتمندان به ساحت قدسی ائمه معصومین علیهم السلام اجمعین در اقصی نقاط عالم، با عنایت به توصیه‌های موکد مسؤولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی در جلوگیری از برگزاری تجمعات، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رسانیم ویژه برنامه‎‌های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و خدمتگزاران اهل بیت اطهار علیهم السلام اجمعین در بخش‌های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی همه ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی به صورت غیرحضوری و زنده و مستقیم را فراهم نماید.

بنابراین از همه هم‌میهنان عزیز و عاشقان حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء خواهشمندیم از تشرف حضوری خودداری و به صورت غیر حضوری و زیارت از راه دور، متوسل به وجود مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا صلوات الله علیه شوند.

ان شالله با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام اجمعین و عنایت و کرامت حضرت امام هشتم علیه آلاف التحیه والثناء و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به عافیت، سلامت و پیشرفت نائل شوند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت رضا سلام الله علیه با توانی بیش از پیش پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران ارض اقدس رضوی گردند.

گفتنی است؛ پیش از این هم دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نمی‌شود و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: آستان قدس رضوی سال نو سلامت مشهد حرم مطهر رضوی صورت غیر غیر حضوری تحویل سال سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت