Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:43:34 GMT

مراکز آموزش و پرورش خراسان جنوبی اسکان نوروزی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۵۱۰۷

مراکز آموزش و پرورش خراسان جنوبی اسکان نوروزی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا، هیچ گونه پذیرش مسافر و میهمان نوروزی در اماکن اسکان آموزش و پرورش سراسر استان نخواهیم داشت.

محمدعلی واقعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ممنوعیت پذیرش میهمان در مراکز و مدارس، حداقل سهم آموزش و پرورش استان در پیشگیری از کرونا است که امیدواریم کاهش مسافرت جامعه فرهنگیان را به عنوان پیشروان اجتماعی را در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  دریافت نوبت پذیرش از ۱۰ روز گذشته در تمامی مدارس و اماکن اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی لغو شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ممنوعیت پذیرش میهمان با تایید مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان بوده است.

سال گذشته ۱۵۱ هزار و ۳۴۸ نفر روز در ۱۴ پایگاه اسکان و ۱۷۵ مدرسه خراسان جنوبی اسکان داده شدند.

هزار و ۱۸۱ کلاس درس برای اسکان نوروزی آماده شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا هر گونه اسکان ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی هم پیش از این اعلام کرد: مهمانسرای ادارات، ستاد اسکان فرهنگیان، خانه‌های معلم، سراهای ورزش و امکانات اقامتی بقاع متبرکه در تعطیلات پیش رو تعطیل خواهند بود و کمپینگ‌ (چادر زدن) در پارک‌ها و بوستان‌های سطح استان نیز ممنوع است.

حسن رمضانی افزود: به منظور جلوگیری از ادحام جمعیت و پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های نوروزگاه و جشنواره‌ها نوروز ۹۹ در استان برگزار نخواهد شد.

وی گفت: براساس دستورالعمل‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، واحدهای اقامتی شامل هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان خراسان جنوبی در ایام نوروز تعطیل نیست اما پذیرش گردشگران و مسافران به صورت تورهای گردشگری و جمعی در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و سایر اماکن ممنوع است لذا در موارد ضروری به مراجعان خدمات محدود ارائه خواهد شد.

موزه ها و اماکن تاریخی خراسان جنوبی نیز تا اطلاع ثانوی برای ضد عفونی تعطیل شد.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی تا دیروز (سه‌شنبه) ۵۱ نفر اعلام شد و ۶ شهرستان این استان تاکنون درگیر با کرونا شدند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی فرهنگیان مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها