Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 10 مارس 2020 لیگ NBA.

طرفداری- در شب شلوغ لیگ NBA، لس آنجلس لیکرز در خانه شکست خورد، لس آنجلس کلیپرز به پیروزی رسید، نوار شکست های متوالی هیوستون راکتس پاره شد، بوستون مقابل ایندیانا به برتری رسید و جدال تگزاسی ها با پیروزی اسپرز به پایان رسید.

در سایر دیدارهای امروز، اورلاندو مجیک با نتیجه 115-120 ممفیس گریزلیز را شکست داد تا به سی امین پیروزی فصل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلید موفقیت اورلاندو در این بازی نیمکت نشین های این تیم بودند. نیکولا ووچویچ با کسب 19 امتیاز و 11 ریباند دابل دابل کرد و مارکل فالتز نیز به 14 امتیاز رسید، اما نقش اصلی را ذخیره ها بازی کردند جایی که ترنس راس 24 امتیاز آورد، مایکل کارتر ویلیامز 20 امتیاز به دست آورد و دی جی آگستین نیز به 16 امتیاز رسید. 21 امتیاز جا مورنت و دیلن بروکس و همچنین دابل دابل 27 امتیازی و 16 ریباندی یوناس ولنجونس نتوانست مانع شکست ممفیس شود تا گریزلیز هنوز خطر از دست رفتن رتبه هشتم کنفرانس غرب را حس کند.

خلاصه بازی ممفیس گریزلیز و اورلاندو مجیک


پیروزی 105-121 پورتلند تریل بلیزرز برابر فینیکس سانز هنوز شانس رسیدن بلیزرز به پلی آف را زنده نگه داشت. دیمین لیلرد هنوز بعد از مصدومیت اش نتوانسته به فرم قبلی خود بازگردد اما همچنان ارزشمندترین بازیکن تری استاتس است. 25 امتیاز لیلرد همراه شد با درخشش شروع کننده های پورتلند. حسن وایتساید با 16 امتیاز و 14 ریباند دابل دابل کرد و ترور آریزا، سی جی مک کالم و کارملو آنتونی همه بالای 20 امتیاز کسب کردند تا دابل دابل 24 امتیازی و 11 ریباندی داریو ساریچ و همچنین 29 امتیاز دوین بوکر و 21 امتیاز ریکی روبیو بی اثر شود. پورتلند در هیاهوی جدول کنفرانس غرب، در حال حاصر در رده نهم است.

خلاصه بازی پورتلند تریل بلیزرز و فینیکس سانز


روند بی نظیر بردلی بیل همچنان ادامه دارد. برتری 115-122 واشینگتن ویزاردز برابر نیویورک نیکس به لطف 40 امتیاز بردلی بیل به دست آمد. بیل که گفته نمی خواهد ویزاردز را ترک کند و به فکر به اوج رساندن این تیم است، در هفته های اخیر یکی از برترین بازیکنان NBA بوده است. بیل بعد از آل استار میانگین 36.5 امتیاز در هر بازی را به ثبت رسانده است. بعد از 40 امتیاز بیل، شاباز نپیر با 21 امتیاز، دومین امتیازآور برتر میزبان بود. 7 بازیکن نیکس بالای 10 امتیاز به دست آوردند اما بالاترین امتیاز این تیم را فرانک نیلیکینا و بابی پورتیس با 20 امتیاز کسب کردند.

خلاصه بازی واشینگتن ویزاردز و نیویورک نیکس  

در دیگر بازی باقی مانده امروز، شیکاگو بولز توانست مقابل کلیولند کاوالیرز به برتری 103-108 برسد. کوبی وایت که برای اولین بار شروع کننده بولز بود، 20 امتیاز کسب کرد و در کنار او 5 بازیکن دیگر شیکاگو نیز امتیازهای شان دو رقمی شد. کالیسن سکستن که در این فصل پیشرفت فوق العاده ای داشته است، در این بازی 26 امتیاز کسب کرد و بار دیگر امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. سکستن با همین روند می تواند بعد از لبران جیمز و کایری اروینگ به سومین بازیکن تاریخ فرنچایز کوز تبدیل شود که قبل از 22 سالگی به میانگین 20 امتیاز در یک فصل می رسد.

خلاصه بازی شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیاز کسب خلاصه بازی دابل دابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت

مهاجم پاری سن ژرمن به سوال حاشیه سازی که یک خبرنگار از او پرسید جواب نداد. او همچنین از شکست تیمش برابر دورتموند بسیار ناراحت بود.

به گزارش ایسنا، ام باپه در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بوروسیا دورتموند موفق به گلزنی نبود و همین کافی بود که پاری سن ژرمن نه تنها از گلزنی بازماند بلکه جواز صعود به فینال را هم به دست نیاورد. 

ام باپه بعد از بازی گفت: بسیار ناراحت هستیم و احساس ناکامی شدیدی داریم. نشان دادیم که می توانیم در فصل جاری دست به کارهای بزرگی بزنیم اما در فوتبال برای پیروزی باید گل زد.  به دنبال پیروزی در این بازی بودیم اما متاسفانه مثل بازی رفت شکست خوردیم.

او ادامه داد: برای پیروز شدن در لیگ قهرمانان اروپا باید فعالیت بسیار بیشتری از خود نشان داد. به نظرم جنب و جوش لازم را در این بازی نداشتیم. اصلا این را قبول ندارم که اعتماد به نفس بیش از حد باعث شکست ما شد. ما انگیزه لازم را داشتیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. در فوتبال باید قدر موقعیت ها را دانست. ما هنوز اهدافی در این فصل داریم که برای رسیدن به آنها تلاش می کنیم.

در پایان از ام باپه سوال شد که آیا دوست دارد در بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ تیم مادریدی به پیروزی برسد که ام باپه این سوال را بدون پاسخ گذاشت و صحنه را ترک کرد.

قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد. او هنوز قراردادش را تمدید نکرده و گمانه زنی ها حاکی از این است که راهی رئال می شود.

انتهای  پیام

دیگر خبرها

  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی