Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@16:06:56 GMT

ورودی طالقان بسته شد حتی برای بومیان غیر ساکن

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۵۳۷۱

به گزارش صدای ایران بهنام جهانی  گفت: برخی افراد هستند که بومی طالقان محسوب میشوند اما ماهی یک بار در سال به طالقان می‌آیند که از این به بعد از ورود این افراد جلوگیری خواهد شد.
وی در ادامه افزود: ورود افراد غیر بومی هم فقط در موارد خاص و ضروری آن هم با انجام مراقبت‌های لازم میسر خواهد بود.
فرماندار طالقان،در خصوص ورودی های شهر طالقان گفت: تمهیدات لازم برای ساعات پیک ترافیک و شلوغی اندیشیده شده و حتی پزشک هم در ورودی شهر مستقر شده است تا با اندازه گیری تب و درجه حرارت از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانی در ادامه در خصوص ضدعفونی شهر گفت: به خاطر آسیب هایی که ممکن است مواد ضدعفونی کننده به لباس و خود افراد بزند ضدعفونی‌ها به صورت شبانه صورت می‌گیرد و همچنین نانوایی‌ها توسط تیم‌های بهداشت به صورت مرتب کنترل می‌شوند.
وی در ادامه از همبستگی بخش‌های مختلف برای جلوگیری از شیوع خبرداد و گفت: بخشدارها، کمیته‌ها، شهرداری و حتی بسیج هم وارد عمل شده و از شیوع کرونا جلوگیری می‌کنند و در بخش‌های روستایی بروشور های آموزشی میان افراد توزیع می‌شود.
فرماندار طالقان در پایان گفت: طالقان با آن که میان شهرهای آلوده‌ای مانند تهران، البرز و قزوین قرار گرفته اما تا به حال حتی یک مورد مشکوک هم نداشته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: طالقان صدای ایران سفر نکنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

کد خبر 6097217 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی