Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری از آغاز دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

فرهاد خلیل‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این جشنواره در حال حاضر به صورت مجازی و با هدف ترویج سیره پاک ائمه‌معصوم(ع)، به ویژه حضرت امام رضا(ع)، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال دهمین دوره این جشنواره در استان با اضافه شدن منابع مرتبط با حضرت هادی(ع) به عنوان بخش ویژه برگزار می‌شود، ضمن اینکه این جشنواره در سال هفتم، هشتم و نهم به ترتیب با بخش‌های ویژه حضرت معصومه (س)، حضرت احمدبن موسی شاهچراغ و حضرت جوادالائمه (ع) اجرا شد.

خلیل‌مقدم با بیان اینکه این جشنواره همواره با همکاری بنیاد فرهنگی- هنری بین‌المللی امام رضا(ع) و نیز معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ رضوی اجرا می‌شود، ادامه داد: دهمین جشنواره رضوی با ارسال آثار علاقمندان به دبیرخانه جشنواره تا نهم خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در خصوص بخش‌های دهمین جشنواره رضوی، گفت: این جشنواره در قالب کتابخوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، روزنامه و کتاب، نمایش خلاق و نقاشی برگزار می‌شود که افراد می‌توانند در بخش‌های انفرادی، گروهی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک شرکت کنند.

خلیل‌مقدم تصریح کرد: افراد علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت فایل منابع و ارسال آثار به پایگاه‌های الکترونیکی samakpl.ir و razavi.iran.pl.ir مراجعه کنند، از آثار برگزیده در سطح استانی و ملی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری جشنواره کتابخوانی رضوی دهمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری