Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرآبادی، از راه اندازی واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی در استان سمنان در روزهای اخیر برای مقابله با کمبود اقلام شوینده و بهداشتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مهدی بندر آبادی» در نشست کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونا در سمنان با اشاره به تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولانی برای کاهش شیوع مقابله گفت: هم افزایی در راستای مقابله با کرونا یکی از نکات مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونا در سمنان با بیان اینکه در روزهای گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید اقلام بهداشتی در استان راه‌اندازی شد اضافه کرد: تولید در این واحدها برای رفع چالش کمبود اقلام بهداشتی بسیار ارزشمند بوده است.

 

وی درخصوص تمهیدات اندیشیده شده در راستای کاهش نیاز به اقلام شوینده اذعان داشت: پشتیبانی از سایر کمیته‌ها برای تأمین اقلام بهداشتی و رفع مشکلات زیرساختی در دستور کار است.

 

بندر آبادی همچنین تاکید کرد: تأمین نیازهای دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در اقلام بهداشتی از جمله اقدام‌های کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقلام بهداشتی مقابله با کرونا اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال